Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: pirmais brauciens ar "Honda CR-V" lādējamo hibrīdu

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Pilnībā elektriski lielizmēra SUV kā "KIA EV9" ir aizraujoši, taču ļoti dārgi. Alternatīva ir divreiz lētāki lādējamie hibrīdi, un "Honda CR-V e:PHEV" ir tieši tāds.

Divu litru benzīna dzinējs šeit papildināts ar 17,7 kWh gaitas bateriju, kas ar pilnu uzlādi ļauj veikt līdz pat 82 kilometriem. Iekšējā lādētāja jauda ir 6,8 kW, tātad mājās pietiek ar vislētāko "Wallbox", lai baterija būtu pilna jau divarpus stundās. Lai gan jaunais CR-V ir 4,7 metrus garš un diezgan grezns krosovers, "Honda" atstājusi tam visai sakarīga izmēra riepas. Mūsu ceļos augsts profils būs noderīgs un komfortabls.

foto: Ekrānuzņēmums
Lai gan jaunais CR-V ir 4,7 metrus garš un diezgan grezns krosovers, Honda atstājusi tam visai sakarīga izmēra riepas.
Lai gan jaunais CR-V ir 4,7 metrus garš un diezgan grezns krosovers, Honda atstājusi tam visai sakarīga izmēra riepas.

Salons ir teju identisks "Honda CR-V" pašuzlādes hibrīdam, taču lādējamam ir papildus e taustiņš, ar ko izvēlēties braukšanas režīmus. "Honda" teic, ka braucot ar elektrību vien, patēriņš ir 15,5 kWh uz 100 km. Elektromobiļu mērogos tas ir labi, turklāt novērojām, ka ar elektrību lādējamais CR-V ir gatavs braukt ne tikai pilsētā, bet arī pa šoseju - un pat diezgan ātri, līdz 100 km/h. Paātrinājums līdz 100 km/h ir ap 9,5 sekundēm. Abu CR-V hibrīdu jauda ir identiska, taču lādējamā CO2 izmeši ir daudz zemāki - 18 g/km. Cenas atšķirība ir 5000 eiro par sliktu lādējamam modelim, taču tam pieejams valsts atbalsts 2250 eiro apmērā, kā arī dīlera atbalsts tūkstoš eiro apmērā. Degvielas bāka ir mazāka, 46,5 litri standarta 57 l vietā, un lādējamais CR-V pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Pilnā cena ir 57 200 eiro.