Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: pirmais brauciens ar Eiropā mazāko "Lexus" krosoveru UX

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

2018. gadā debitējušais UX ir "Lexus" mazākais krosovers Eiropā. TV Autoziņas komanda Bordo, Francijā iepazinās ar UX uzlaboto modeli, kas tagad saucas UX300h iepriekšējā UX250h vietā.

Virsbūvei veikts neliels restailings, un tam pieejami jauni virsbūves krāsas toņi. Paturot to pašu 2 litru benzīna dzinēju "Lexus" apgādājis UX ar jaunāko, piektās paaudzes hibrīdsistēmu un ietilpīgāku litija jonu gaitas bateriju iepriekšējās niķeļa metālhidrīda baterijas vietā. Summārā jauda no 184 zirgspēkiem pieaugusi līdz gandrīz divsimt.

foto: Ekrānuzņēmums
"Lexus" apgādājis UX ar jaunāko, piektās paaudzes hibrīdsistēmu un ietilpīgāku litija jonu gaitas bateriju.
"Lexus" apgādājis UX ar jaunāko, piektās paaudzes hibrīdsistēmu un ietilpīgāku litija jonu gaitas bateriju.



Pēc vajadzības UX300h var saņemt elektrisku pilnpiedziņu, un tad paātrinājums līdz 100 km/h pirmo reizi modeļa vēsturē noslīd zem 8 sekundēm. "E-Force" elektriskās pilnpiedziņas sistēmā tagad izmantots jaudīgāks un ātrdarbīgāks pastāvīgo magnētu elektromotors. Vienādas komlektācija UX300h ar visu riteņu piedziņu ir par 1600 eiro dārgāks nekā tāds pats priekšpiedziņas modelis. Hibrīdiekārta spēj atslēgt benzīna dzinēju un pārvietoties ar elektrovilkmi līdz pat ātrumam 115 km/h, ja to ļauj braukšanas apstākļi. Pašuzlādes hibrīdam tas ir iespaidīgs rādītājs. "Lexus" UX300h vidējais degvielas patēriņš ir nedaudz virs 5 litriem uz 100 kmm CO2 izmeši - zemāki par 120 g uz km.