Auto ziņas: pirmais brauciens ar jauno Škoda Superb Combi
Lai cik grūti tam noticēt, jaunā Škoda Superb Combi pārstāv tikai ceturto Superb paaudzi kopš 2001. gada. Iepriekšējais Superb noturējās ražošanā gandrīz 10 gadus, tāpēc jaunais šķiet gandrīz vai radikāli atšķirīgs.
Komplektācijas arī ir citas. Sākotnēji būs trīs pamatlīnijas Essence, Selection kā tējas zaļais testa auto un ekskluzīvais Laurin & Klement. Salona apdares veidu ir pat vairāk nekā komplektācijas līmeņu. Lai gan detaļās joprojām saskatāma zināma Austrumeiropas pēctecība, apdares materiālu izvēle ir plašāka kā jebkad. Vēlāk izvēlei pievienosies arī Sportline. Universālis ir 4 centimetrus garāks nekā iepriekš, nu jau pārsniedzot 4,9 metru atzīmi. Škoda apgalvo, ka jaunajā Superb īstenoti 28 Simply Clever praktiskie risinājumi. Daļu no tiem aizņēmies arī VW Passat, bet ledus skrāpīša zem bākas vāciņa gan tam nebija.
Bez standarta 1,5 litru TSI benzīna dzinēja Superb cenu lapā atrodams arī 265 ZS benzīna turbomotors, taču obligātās pilnpiedziņas dēļ tāds maksās tikpat cik jaudīgākais dīzelis. Spēcīgāka inovācija ir viduskonsole ar trim multifunkciju kloķiem. Tādu nav ne tiešajam radiniekam, ne citām Škodām, izņemot jauno Kodiaq. Tā kā rokturīši vada gan klimatu, gan skaļumu, gan braukšanas režīmus, sākumā mazliet jāpierod. Tā kā Portugālē nācās pastāvēt sastrēgumos, pat dīzeļa patēriņš nebija optimāls - 6,9 līdz 7,2 litri. Taču pat ar patukšotu bāku Superb vēl arvien solīja 900 km sniedzamību. Savukārt Superb lādējamais hibrīds bez problēmām veic līdz 100 km un vairāk ar elektrību.