Auto ziņas: pirmais brauciens ar Eiropas tirgum paredzēto jauno "Lexus LBX"
Japāņu luksuszīmols "Lexus" pēdējos gadus mūs vairākkārt patīkami pārsteidzis ar izskatīgiem un inovatīviem modeļiem, kas gan allaž pārstāvējuši ierastās nišas. Bet šoreiz Auto ziņas devās uz Valensiju Spānijā, lai pirmo reizi satiktu "Lexus" mazās klases krosoveru "LBX".
Runā, ka sākumā automašīnas nosaukums sastāvējis no diviem burtiem kā citiem Leksusiem - BX. Taču pret to iebildis "Citroen", tāpēc knapi 4,2 metrus garais krosovers kļuvis par "LBX". Lai gan tikai 4,2 metrus garš, tas ir īsts "Lexus" ar atbilstošu stāju, spridzīgu optiku un magnētiskām durvju slēdzenēm kā jaunākajam "Lexus RX". Pietrūkst tikai durvju pievilcēju! Tā būtu šī izmēra automašīnu sensācija. Toties vējstikla mazgātāji tieši slotiņās aizgūti no lielsedana "Lexus LS".
Tāpat "Lexus" inženieri krietni nopūlējušies, lai panāktu dižciltīgu durvju aizvēršanās skaņu. 1,5 litru benzīna hibrīddzinējs ir tuvākais saskares punkts ar "Toyota". Taču "Lexus" ir lielāka baterija un attiecīgi lielāka jauda - 136 zirgspēki parasto 116 vietā. Pēc vēlēšanās "LBX" varēs dabūt arī elektrisku pilnpiedziņu. Cita dzinēja "LBX" nav.
"LBX" ir pirmais modelis "Lexus" vēsturē, kas radīts tikai un vienīgi Eiropas tirgum. Un te rodas likumsakarīgs jautājums - kas ir "Lexus LBX" mērķauditorija?