Kā “Bite” tīkls palīdz ikdienas darbā vairumtirgotājam SIA “Leversa”?
foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

Kā “Bite” tīkls palīdz ikdienas darbā vairumtirgotājam SIA “Leversa”?

Reklāmas projekts

Kvalitatīvi sakari un mobilais internets ir būtisks priekšnosacījums biznesa veiksmīgai darbībai. Savā pieredzē dalās pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmums SIA “Leversa”, kas ikdienas darbā paļaujas uz stabilu tīkla pārklājumu un ātru internetu, jau vairāk nekā sešus gadus cieši sadarbojoties ar IKT pakalpojumu sniedzēju “Bite”.

Ikdienā jaudīgais “Bite” tīkls nodrošina ne tikai kvalitatīvus mobilos sakarus un zibenīgu internetu, bet arī virkni IKT risinājumu uzņēmumiem un valsts sektoram, piemēram, augstas kvalitātes telefonsarunas ar VoLTE tehnoloģiju, “Viedo zvanu pārvaldnieku” liela ienākošo zvanu skaita administrēšanai, aizsargātu e-pasts un drošu datu uzglabāšanu mākoņpakalpojumos, “Bite” drošības pakalpojumu “Antivīruss+” u.c. pakalpojumus. Tāpēc nemitīga tīkla infrastruktūras attīstība ir viena no “Bite” svarīgākajām prioritātēm, nodrošinot augstas kvalitātes mobilo sakaru pakalpojumus klientiem visā Latvijā.

Mūsdienās mobilo sakaru pakalpojumi ir ikviena uzņēmuma darba kodols

Uzņēmums “Leversa” ikdienā strādā ar tādiem pārtikas produktu zīmoliem kā “Muižkungu”, “KOK”, “Trīne konditoreja”, “RIO Mare”, “Violife”, “AXA”, “OYAKATA, “Flint”, “Export” un citiem, nodrošinot klientiem pilnu pakalpojumu ciklu, kas iekļauj preču pārdošanu, loģistiku un mārketingu.

“Mobilo sakaru pakalpojumi ir mūsu uzņēmuma darba kodols, kas palīdz ne vien ikdienas darba organizēšanā, bet arī biznesa attīstībā,” stāsta Viktors Bižans, viens no uzņēmuma “Leversa”  dibinātājiem.

“Šobrīd pie mums strādā 62 darbinieki, kas savu darbu veic visā Latvijā. Piemēram, mūsu tirdzniecības pārstāvji dodas uz veikaliem, lai klātienē pieņemtu pasūtījumus, uzreiz ievadot pasūtījuma datus sistēmā, izmantojot planšetdatorus. Tā informācija par nepieciešamo pasūtījumu nonāk mūsu centrālajā datu bāzē, un pasūtījums tiek nodots komplektēšanai, kā arī piegādei. Tieši tāpēc mums ir svarīga pieeja tīklam un ātram internetam jebkurā vietā Latvijā, ko mums pilnībā nodrošina “Bite”,” papildina V. Bižans.

Kopumā SIA “Leversa” izmanto tādus “Bite” pakalpojumus kā mobilos sakarus, 5G internetu un radiolinka internetu birojā. Tāpat uzņēmums nesen iegādājās arī “Microsoft Office” licences, lai optimizētu dokumentu plūsmu un pārvaldību.

“Kopš “Bite” ir ieviesusi 5G tehnoloģiju ir būtiski uzlabojies tīķla pārklājums, kas ikdienas darbu atvieglo vēl vairāk, jo mūsu tirdzniecības pārstāvji apkalpo klientus visā Latvijā. Turklāt uzņēmums ir inovatīvs, vienmēr piedāvājot mums kā klientam risinājumus, kas palīdzētu atrisināt mūsu vajadzības. Tieši šobrīd kopā ar “Bite” strādājam pie jauna projekta ar mērķi optimizēt dokumentu plūsmu un pāriet uz pilnīgi elektronisku dokumentu apriti,” stāsta uzņēmuma pārstāvis, norādot, ka SIA “Leversa” nākotnē saredz iespējas, kā vēl uzlabot biznesa procesu efektivitāti, piemēram, vairāk investējot IKT risinājumos, kas ilgtermiņā būtu ieguvums darba efektivitātes palielināšanai, izmaksu optimizēšanai un drošai datu uzglabāšanai.

“Bite” tīkls aug kopā ar uzņēmumu vajadzībām

Lai nodrošinātu nākamās paaudzes mobilo sakaru pakalpojumus, “Bite” turpina pilnveidot tīkla infrastruktūru, tai skaitā attīstot jaudīgu 5G tīklu. Šogad vien tīkla attīstībā uzņēmums ieguldījis 17 miljonus eiro, no kuriem puse veltīta tieši 5G attīstībai.

"”Bite” jaudīgā tīkla infrastruktūra nodrošina kvalitatīvus sakarus 99% Latvijas teritorijā  un tas ir rezultāts ilgstošam un mērķtiecīgam darbam. Lai gan 5G tehnoloģijas ieviešana nav galvenais iemesls šādam plašam pārklājumam, tā ir būtiski uzlabojusi gan 4G veiktspēju, gan arī nodrošinājusi klientiem optiskā pieslēguma līdzvērtīgu ātrumu un stabilitāti pat vietās, kur optiskais pieslēgums nav pieejams. Līdz ar to tas ļauj mūsu klientiem, piemēram, uzņēmumam “Leversa” izmantot ātrgaitas interneta savienojumu un nepārtrauktu darbību - neatkarīgi no viņu atrašanās vietas Latvijā,” stāsta “Bite” IKT risinājumu vadītājs Renāts Fasuļins.

 Viņš papildina, ka līdztekus tam biznesa klientu vidū arvien lielāku popularitāti iegūst integrētās komunikācijas tehnoloģijas jeb IKT pakalpojumi, piemēram, mākoņpakalpojumi, datu centra pakalpojumi, drošības risinājumi, IT infrastruktūras apkalpošana, Microsoft produkti u.c. Tie ļauj klientiem nodot daļu no saviem rūpēm IT profesionāļiem, kas rūpējas par klienta IT infrastruktūras nepārtrauktību un kvalitatīvu darbību, kas ir vitāli svarīgi gan mazajiem, gan lielajiem uzņēmumiem un valsts sektoram.

Kopumā tuvāko gadu laikā “Bite” tīkla attīstībā plāno investēt 70 miljonus eiro, nodrošinot modernākos tīkla sakarus gan pilsētās, gan lauku teritorijās visā Latvijā. Līdz šī gada beigām ar 5G tehnoloģiju būs aprīkotas 340 “Bite” bāzes stacijas, uzņēmuma 5G tīklam aptverot teju 30% Latvijas teritorijas un nodrošinot 5G pieejamību katram otrajam Latvijas iedzīvotājam. Savukārt līdz 2025. gada izskaņai jaudīgais “Bite” 5G būs pieejams teju visiem valsts iedzīvotājiem.