Auto ziņas: kāpēc "Cupra" kaislīgākie fani vēl nealkst pēc elektrības?
Sportiskā "Volkswagen" grupas zīmola "Cupra" pārdošanas rādītāji turpina augt. Šī gada pirmajos sešos mēnešos "Cupra" entuziastiem visā pasaulē piegādāti 107 000 automašīnu, kas ir par 57% vairāk nekā 2022. gada pirmajā pusgadā.
Savu ieguldījumu šajā panākumā veikuši arī Latvijas "Cupra" cilts biedri. Lai gan populārākais "Cupra" modelis Latvijā ir krosovers" Formentor", Raivis Vīlips palicis uzticīgs "Cupra Leon" universālim - turklāt ļoti īpašam - VZ Cup.
Armands Francis savukārt atradis ko vēl ekskluzīvāku. Jau tā ātro "Formentor VZ" viņš apmainījis pret 390 zirgspēku VZ5. Jaudas vienmēr ir par maz. To visai drīz pēc priekšpiedziņas "Cupra Formentor" atklājusi arī Ilze Ozoliņa, kura savukārt apmainījusi priekšpiedziņas 1.5 TSI "Formentor" pret 310 zirgspēku "Formentor VZ".
Nomainot "Cupru" pret jaunāku vai jaudīgāku "Cupru", ieguvums ir arī modernāks aprīkojums. "Cupra Formentor VZ5" ir ne tikai lielāks dzinējs un jauda, bet arī izsmalcinātāka pilnpiedziņa un launch - control sistēma.
Elektrisko "Cupra Tavascan" ražošanas jaudu dēļ tik tiešām nolemts ražot "Volkswagen" rūpnīcā Ķīnā. Jautājums, vai "Cupra" cilts ir gatava elektromobilitātei? Armands vēl nē: "Es zinu ka pienāks laiks, kad pāriešu uz elektroauto, bet ne tuvākos 10 - 20 gadus."
"Mēs ļoti ceram, ka neskaitot jaunus modeļus, būs mums iespēja tikt pie kāda jaudīga 300 ZS auto," saka Raivis Vīlips.