Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: Vācija pret Itāliju. Zirgspēku turnīrs starp "Porsche" un "Maserati"

Jauns.lv

Vēl pavisam nesen premium klases kompaktais krosovers bija kaut kas tāds tiem, kas nevar atļauties īsto. Mazie brāļi lielos noķēruši, dažreiz ir interesantāki. Par to šodien pārliecināsimies duelī starp "Porsche Macan" un "Maserati Grecale".

Tikai pagājušajā gadā debitējušais "Grecale" ir jaunākais, modernākais un mazākais "Maserati" krosovers, ja tā drīkst izteikties par gandrīz 4,9 metrus garu auto.

"Maserati Grecale" kā īstai itāļu mašīnai viss ir ne tā kā citiem, sākot ar durvju rokturiem. Šī nav parasta "Grecale", bet gan"Trofeo" ar 530 ZS. Vecajos labajos laikos tas ostu pēc V8, tomēr "Grecale Trofeo" sirds ir 3 litru V6 twin turbo agregāts. "Grecale Trofeo" spēka agregāts ir unikāls dzinējs, kurā izmantotas Formula 1 aprobētas tehnoloģijas. Pateicoties šim dzinējam "Grecale" ir vieni gēni ar "Maserati" superauto MC20. "Porsche Macan" 2.0 uz "Grecale" fona izskatās stingri pieticīgs, it kā nemaz nebūtu no slavenās dinastijas.

foto: Ekrānuzņēmums
"Porsche Macan" 2.0 uz "Grecale" fona izskatās stingri pieticīgs, it kā nemaz nebūtu no slavenās dinastijas.
"Porsche Macan" 2.0 uz "Grecale" fona izskatās stingri pieticīgs, it kā nemaz nebūtu no slavenās dinastijas.

Neskatiet vīru no cepures un a/m no riteņiem, kuri, starp citu, ir gandrīz tāda paša platuma kā divreiz jaudīgākajam Trofeo, tikai diametrs ir par collu mazāks, 20 pret 21. "Porsche Macan" 2 litru dzinēja jauda ir 265 ZS. Pretim tik nopietnam sāncensim prasītos "Macan" ar sešiem cilindriem, bet tad arī "Grecale" būtu jāpakāpjas zemāk - līdz kādiem 300 zirgspēkiem.