"Google" atguvis pasaulē vērtīgākā zīmola titulu
"Google" vērtība pērn pieaugusi par 21 miljardu ASV dolāru līdz 109 miljardiem dolāru.
Bizness un ekonomika

"Google" atguvis pasaulē vērtīgākā zīmola titulu

Jauns.lv

Konsultāciju firma "Brand Finance" trešdien publicēja savu ikgadējo pasaulē vērtīgāko zīmolu sarakstu, un tā pirmajā vietā pēc sešu gadu pārtraukuma atgriezies "Google".

"Brand Finance" vērtējumā, zīmola "Google" vērtība pērn pieaugusi par 21 miljardu ASV dolāru līdz 109 miljardiem dolāru. Tas ļāvis "Google" no otrās vietas pacelties uz pirmo.

Savukārt zīmols "Apple", kas pirms gada šajā sarakstā bija pirmajā vietā, aizvadītā gada laikā no savas vērtības zaudējis 38 miljardus dolāru, un tagad tiek vērtēts ar 107 miljardiem dolāru.

Trešajā vietā ar 106 miljardiem dolāru ir "Amazon", ceturtajā vietā ar 87 miljardiem dolāru - "AT&T", bet piektajā vietā ar 75 miljardiem dolāru - "Microsoft".

Tālāk sestajā vietā seko "Samsung" (66,2 miljardi dolāru), septītajā vietā ir "Verizon" (65,9 miljardi dolāru), astotajā vietā - "Walmart" (62,2 miljardi dolāru), devītajā vietā - "Facebook" (62 miljardi dolāru), bet desmitajā vietā - Ķīnas bankas ICBC zīmols (48 miljardi dolāru).

LETA/Foto: Sputnik/Scanpix/LETA