Vīrieti uz "Finnair" lidmašīnas klāja sagaida nepatīkams pārsteigums 136 eiro vērtībā
foto: Pixabay.com
Tūrisms

Vīrieti uz "Finnair" lidmašīnas klāja sagaida nepatīkams pārsteigums 136 eiro vērtībā

Jauns.lv

Somijā dzīvojošais Tomass ir pārsteigts par situāciju, kas ar viņu notikusi. Aviokompānija viņam pārdevusi neesošu pakalpojumu.

Tomass rezervēja aviobiļetes uz Taizemi februārim un martam. Viņš iztērējis 136 eiro, lai izvēlētos vietas rindā pie avārijas izejas, jo tur ir vairāk vietas kājām. Liels bija klienta izbrīns, kad pasūtītās vietas bija aizņēmuši citi pasažieri, raksta "Limon.postimees.ee".

Pēc brauciena viņš izpētīja iespēju saņemt kompensāciju par papildu pakalpojumu, kas viņam netika sniegts. Tika nolemts, ka neko viņam nekompensēs, jo maksa par vietu neietilpst atlīdzināmo pakalpojumu sarakstā.

Pēc šī lēmuma Tomass atbalsta čatā uzrakstīja aviokompānijai "Finnair". Pēc atbalsta dienesta pārstāvju sniegtās informācijas, pirmais dokuments aizpildīts nekorekti. Līdz ar to tagad Tomasam būs vēl 3 līdz 4 nedēļas jāgaida jauna lēmuma pieņemšana.

Tomass izpētījis informāciju sociālajos tīklos un pārliecinājies, ka arī daudziem citiem pasažieriem iepriekš bijušas problēmas ar vietām "Finnair".

Tāpat vīrietis vērsa uzmanību uz to, ka "Finnair" atbalsta dienesta ārvalstu darbinieku atbildes ir ieviesušas vēl lielāku neskaidrību.

Sākumā Tomass sazinājās ar robotu, taču pēc pusstundu ilgas gaidīšanas ar viņu sazinājaš dzīvs cilvēks, kurš teica, ka izmanto tiešsaistes tulku, lai klientam piedāvātu apkalpošanu somu valodā.

Konsultanta atbildes nebija pieklājīgas un klientam šķita nesaprotamas. Pēc Tomasa teiktā, viņam palūgts atvērt kādu kasti, par kuru kastīti ir runa, viņš tā arī nav sapratis.