Auto ziņas: "Toyota Corolla Cross": praktiskums pirmajā vietā
Toyota nelielo krosoveru piedāvājumā jau ir "Yaris Cross" un "C-HR", bet tagad uz otrā bāzes radīts lielāks un praktiskāks modelis "Corolla Cross". Vizuāli saistības ar "Corolla" hečbeku gan ir maz, jo "Corolla Cross" ir tikpat liela kā divas paaudzes senāks "RAV4". Aizmugurē vietas noteikti ir vairāk nekā "C-HR", un beidzot var paskatīties arī pa logu.
"Corolla Cross" sastopams tikai kā hibrīds, turklāt tikai jaudīgākajā formātā ar 2 litru benzīna dzinēju. Summārā jauda ir 197 ZS. Krosovers bija pirmā "Toyota" ar jauno 5. paaudzes hibrīdiekārtu, kam ir vieglāka un ietilpīgāka baterija. 8 sekundes līdz 100 ir gluži pieklājīgs rādītājs automašīnai, kas acīmredzami projektēta apkārt bērnu ratiņiem. Bagāžnieka forma nepārprotami pakārtota tieši tiem. Savukārt degvielas patēriņš pilsētas satiksmē krītas tieši acu priekšā - no sākotnējiem 7,7 l/100 km uz 6,6 l/100 km un pat mazāk.
Tik vienkāršotas koncepcijas krosoveram "Corolla Cross" ir diezgan izsmalcināta daudzsviru piekare un pieklājīgs pilsētas džipa klīrenss. Sekojoši, tas arī brauc labāk nekā izskatās - maigi, nepiespiesti, bet pārliecinoši. Pateicoties netipiski lieliem spoguļiem, ar "Corolla Cross" nav grūti rīkoties pilsētas satiksmē.
"Toyota Corolla Cross" ir četras dažādas komplektācijas, turklāt krosoveru var dabūt arī ar pilnpiedziņu, kas kombinācijā ar hibrīddzinēju šajā izmērā retums. Dārgākajiem variantiem ir arī panorāmas jumts, papildus apgaismojums un citas ekstras izlepušajiem pilsētniekiem. Arī "Toyota Corolla Cross" cena joprojām uzskatāma par normālu - no 33 800 līdz 41 800 eiro, tātad arīdzan nosacīti pa vidu starp "C-HR" un "RAV 4" hibrīdiem.