Pirmais brauciens ar Subaru Solterra
Pilnpiedziņas eksperts Subaru saistās ar visu tikai ne ar elektromobiļiem. Tomēr viss pasaulē mainās zibens ātrumā. Šoreiz brauksim ar jauno pilnpiedziņas elektromobili Solterra.
Automašīnas nosaukums veidots no latīņu valodas vārdiem sol un terra jeb saule un zeme. Solterra ir pārzīmolots elektromobiļa Toyota bZ4X analogs ar līdzīgu tehniku un citādu ārējo dizainu.
Elektromotoru jauda pārvēršot kilovatus zirgspēkos ir divreiz pa 109 jeb 218 zirgspēki. Arī motoru grieze ir identiska priekšā un aizmugurē, tāpēc var teikt, ka tie attāli imitē iekšdedzes Subaru simetrisko pilnpiedziņu. Var skaidri redzēt, ka Subaru centies saglabāt raksturīgās īpašības. Viens no tādiem ir paaugstināts klīrenss. Te ir 21 cm. Vienīgā pieejamā baterija ir 72 kWh, kas atkarībā no apstākļiem sola 414 līdz 465 km sniedzamību. Solterra spēj uzņemt līdz pat 150 kW no ātrā lādētāja, kamēr maiņstrāvas uzlādes jauda pagaidām ierobežota līdz 7 kW. Termālo menedžmentu uzlabo siltumsūknis standartaprīkojumā.