Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: braucam ar Renault elektromobili Megane E-Tech.

Jauns.lv

Renault Megane E-Tech i viens no intriģējošākajiem elektromobiļiem pašmāju tirgū. Nav bez grēka, bet izskatīgs un pārdomāts. Dizains kā mazam Range Rover. Kurš ko tādu gaidītu no Renault?

Tikai 4,2 metrus garais elektromobilis ir apmēram tikpat garš kā mazās klases krosovers Renault Captur. Taču garākas riteņu bāzes un citāda dizaina dēļ E - Tech izskatās lielāks un iekšpusē tāds arī ir. No Meganes palicis tikai nosaukums. Tā ražota uz viena platformas ar Aryia, tikai mazāka un tikai FWD. Turklāt Megane ir zemāka. Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju. Lai gan elektriskajai Meganei ir lieli riteņi, tas nav krosovers.

foto: Ekrānuzņēmums
Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju.
Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju.

Gluži parasts arī nav, bet jumts zems kā coupe. Atšķirībā no konkurentiem ir priekšpiedziņas auto un motors ir priekšā. Salonā vairāk vietas, lielāks bagāžnieks nekā Cupra Born. Siltumsūknis ir standartaprīkojumā. Siltumsūknis elektromobilī ir efektīvāks par elektrisko apsildi vai dzesēšanu, sevišķi, ja jādzesē ne tikai salons, bet arī baterija.

Bez tam, Renault inženieriem izdevies likt lietā pat mūžīgo elektromobiļu nelaimi - palielinātu svaru. Lai gan Meganei nav nedz aktīvo stabilizatoru, nedz elektronisku amortizatoru, tā lieliski stūrējas.