Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

 

Auto ziņas: braucam ar Renault elektromobili Megane E-Tech.

Auto un tehnoloģijas
2022. gada 27. oktobrī 10:45 2022. gada 27. oktobrī 10:45
  Jauns.lv
Renault Megane E-Tech i viens no intriģējošākajiem elektromobiļiem pašmāju tirgū. Nav bez grēka, bet izskatīgs un pārdomāts. Dizains kā mazam Range Rover. Kurš ko tādu gaidītu no Renault?

Tikai 4,2 metrus garais elektromobilis ir apmēram tikpat garš kā mazās klases krosovers Renault Captur. Taču garākas riteņu bāzes un citāda dizaina dēļ E - Tech izskatās lielāks un iekšpusē tāds arī ir. No Meganes palicis tikai nosaukums. Tā ražota uz viena platformas ar Aryia, tikai mazāka un tikai FWD. Turklāt Megane ir zemāka. Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju. Lai gan elektriskajai Meganei ir lieli riteņi, tas nav krosovers.

Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju. (Foto: Ekrānuzņēmums)

Gluži parasts arī nav, bet jumts zems kā coupe. Atšķirībā no konkurentiem ir priekšpiedziņas auto un motors ir priekšā. Salonā vairāk vietas, lielāks bagāžnieks nekā Cupra Born. Siltumsūknis ir standartaprīkojumā. Siltumsūknis elektromobilī ir efektīvāks par elektrisko apsildi vai dzesēšanu, sevišķi, ja jādzesē ne tikai salons, bet arī baterija.

Bez tam, Renault inženieriem izdevies likt lietā pat mūžīgo elektromobiļu nelaimi - palielinātu svaru. Lai gan Meganei nav nedz aktīvo stabilizatoru, nedz elektronisku amortizatoru, tā lieliski stūrējas.

Citi šobrīd lasa

Vai sezona Latvijā beigusies? Slēpošanas trašu pārstāvji komentē turpmākās perspektīvas
Eksperts: "Rīgas satiksmes" jaunais logo piemērots adīšanas uzņēmumam 2
Jauns.lv Saragosā. "Te var pateikt arī ko indīgu,” Blūms atceras vietējos līdzjutējus
Pievienot komentāru