"Narvesen Baltija" mainījis nosaukumu uz "Reitan Convenience Latvia"
foto: Zane Bitere/LETA
Bizness un ekonomika

"Narvesen Baltija" mainījis nosaukumu uz "Reitan Convenience Latvia"

Jauns.lv / LETA

Mazumtirdzniecības franšīzes tīkla "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums SIA "Narvesen Baltija" pārtapis par SIA "Reitan Convenience Latvia", tādējādi nosaukumā atspoguļojot tā īpašnieka nosaukumu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas nosaukuma maiņa Uzņēmumu reģistrā iegrāmatota piektdien, 17. jūnijā.

Kā portālam Jauns.lv komentēja SIA “Reitan Convenience Latvia” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena, maiņa veikta, lai zem viena nosaukuma apvienotu zīmolus "Narvesen" un "Caffeine". Abi zīmoli turpinās darboties kā līdz šim, saglabājot gan individuālu vizuālo identitāti. 

“Mūs vieno kopīgas vērtības, mērķi un sapņi – ar savu darbu mēs padarām​ ikdienu mazliet vieglāku un pasauli mazliet labāku.​ No šī brīža pretī jauniem sasniegumiem dosimies kā vēl spēcīgāka un vienotāka komanda! Tajā pašā laikā abi zīmoli pārstāv dažādus tirgus segmentus un piedāvā atšķirīgus pakalpojumus," piebilda Dovidena. 

"Reitan Convenience Latvia" vienīgā īpašniece ir Norvēģijas "Reitan Convenience".

Jau vēstīts, ka mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" un kafejnīcu ķēdi "Caffeine" pārvaldošā uzņēmuma "Reitan Convenience Latvia" apgrozījums 2020. gadā bija 61,26 miljoni eiro, kas ir par 10% mazāk nekā 2019. gadā, kā arī kompānija cieta zaudējumus 2,446  miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš. Kompānijas 2021. gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

Kompānija "Reitan Convenience Latvia" reģistrēta 1997. gadā, un tās pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. 

Uzņēmums pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan", kas Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "7-eleven", "Caffeine", "R-kiosk" un "Pressbyrån", "UnoX" un "REMA 1000".

Tēmas