Auto ziņas: trases tehnoloģijas ielās. Goodyear jaunā riepa Asymmetric 6
Skatoties ziņas, tostarp arī auto, var rasties iespaids, ka ka riepu biznesā viss ir slikti - riepu nav, cenas aug un neviens nezina kas būs rudenī. Patiesībā nav tik ļauni. Goodyear riepu pietiek, un šais vasarai pieejams pilnīgi jauns modelis.
“Uz šo vasaru Goodyear UHP segmentā parādījies jaunums - Asymmetric 6,” stāsta Mārtiņš Grīnbergs, Goodyear tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs.
Aptaujājot UHP riepu pircējus, Goodyear noskaidrojis, ka svarīgākie parametri ir bremzēšana uz slapja ceļa, vadāmība lietū un tikai tad seko bremzēšana uz sausa ceļa.
“Ja runājam par bremzēšanu uz slapja ceļa, ir tehnoloģija Wet Braking Pro, kura aizgūta no UUHP segmenta, kur ir riepas kas paredzētas lietošanai trasē. Goodyear gadījumā tā ir SuperSport sērija. Tur ir 3 modeļi, un viena tehnoloģija aizgūta šīm lai būtu labāka saķere uz slapja seguma.”
Reaģējot uz straujo elektroauto tirdzniecības pieaugumu, Goodyear Asymmetric 6 izstrādātas piemērotas jaudīgām bezizmešu automašīnām.
“Lai elektroauto samazinātu rites pretestību, riepas svars ir mazāks nekā iepriekš. Sastāvs rada mazāku rites pretestību, kas palielina sniedzamību bet ICE taupa degvielu.”
Tā kā elektromobiļi paši ir klusāki, tādām jākļūst arī riepām.
“Viņi izmainīja sānu profilu noapaļojot, lai samazinātu turbulenci, kas rada troksni. Izmēru sortiments sākas ar 17 un beidzas ar 22 collām. Lielākā daļā izmēru pieejami jau tagad un mēs pakāpeniski paplašīnām sortimentu.”