Sociālā kampaņa par nodokļu nomaksu ieguvusi Eiropas Izcilības balvu
Bizness un ekonomika

Sociālā kampaņa par nodokļu nomaksu ieguvusi Eiropas Izcilības balvu

Jauns.lv

Finanšu ministrijas (FM) pērn sabiedrisko attiecību aģentūrai "A.W.Olsen & Partners" pasūtītā kampaņa "Nomaksāt! Nevis nemaksāt!" ieguvusi Eiropas Izcilības balvu, informēja "A.W.Olsen & Partners".

Šogad Eiropas Izcilības balvas tika sadalītas Berlīnē. 63 kategorijās kopumā finālam tika nominētas vairāk nekā 200 kampaņas, un katrā no tām galveno balvu saņēma tikai viena. "A.W.Olsen & Partners" īstenotā FM kampaņa ieguva Eiropas Izcilības balvu kategorijā "Pārmaiņu komunikācija", kurā bija pieteiktas labākās aizvadītā gada kampaņas, kuras veicinājušas nozīmīgas pārmaiņas sabiedrības uzskatos vai rīcības maiņā.

"Esam gandarīti, ka mūsu drosmīgā kampaņa, kuru īstenojām pēc FM pasūtījuma, saņēmusi augstāko novērtējumu jau otrajā nozīmīgajā nozares profesionāļu konkursā. Šā gada sākumā kampaņa saņēma divas galvenās balvas starptautiskajā sabiedrisko attiecību konkursā "Baltic PR Awards", savukārt vakar saņemtā Eiropas Izcilības balva ir apliecinājums, ka mūsu prasmes novērtē visas Eiropas mērogā," teica "A.W.Olsen & Partners" partnere Olga Kazaka.

Kampaņas "Nomaksāt! Nevis nemaksāt!" ietvaros jauniešu auditorijai tika skaidrota nodokļu nomaksas nepieciešamība un to izlietojums. Lai sekmīgi uzrunātu mērķauditoriju tika piesaistīta populārā reperu apvienība "Olas", kas radīja kampaņas singlu #nomaksāt.

"A.W.Olsen & Partners" izveidota 2005.gadā. Aģentūras klientu vidū ir kompānijas "Kaspersky Lab.", "L'Oreal", "Zepter", "WizzAir", "Elvi, "Mikrotik", kā arī FM un citi.


LETA / Foto: ekrānuzņēmums no video