“Maxima” – mīlētākais zīmols mazumtirdzniecībā Latvijā un Baltijā
foto: Publicitātes
Bizness un ekonomika

“Maxima” - mīlētākais zīmols mazumtirdzniecībā Latvijā un Baltijā

Jauns.lv

“Maxima Latvija” trešo gadu pēc kārtas atzīta pa mīlētāko zīmolu mazumtirdzniecībā, kā arī atzīta par izdevīgāko zīmolu Latvijā. Tāpat uzņēmums iekļuvis kopējā “Mīlētāko zīmolu topa” trijniekā Latvijā. Baltijas zīmolu apbalvošanas ceremonijā “Maxima” saņēmusi arī augsto otro vietu Baltijas zīmolu vidū.

“Šogad “Maxima Latvija” svin savu 20 gadu jubileju. Šo gadu laikā uzņēmums ir audzis, attīstījies un nepārtraukti pilnveidojies, centrā nostādot klientu un darbinieku vajadzības. Ir patiess prieks un gandarījums, ka jau trešo gadu pēc kārtas “Maxima” ir sabiedrības vidū atzīta un iecienīta izvēle, kas ir gadu laikā mērķtiecīgi panākts rezultāts ar cītīgu komandas darbu. Pie sasniegtā neapstājamies, un, lai turpinātu attīstīties un veidot patīkamu iepirkšanās vidi mūsu klientiem, “Maxima” veikalos pakāpeniski ievieš jaunu un vienotu “Mans veikals” konceptu, kas paredz, ka veikals kļūst intuitīvāks, plašāks un ērtāks gan pircējiem, gan darbiniekiem. Vienlaikus strādājam pie tā, lai arvien plašākai sabiedrības daļai būtu pieejami iemīļoti un augstas kvalitātes produkti par zemākām cenām, tāpēc esam paplašinājuši sadarbību ar vietējiem ražotājiem, kas ir ieguvums gan Latvijas tautsaimniecībai, gan sabiedrībai kopumā,” stāsta “Maxima Latvija”mārketinga departamenta direktore Gundega Laugale.

foto: Publicitātes

Pēc šī gada maijā veiktā “Kantar Emor” pētījuma datiem Baltijas valstīs, “Maxima”  Latvijā ieņem populārākā zīmola titulu. Jāatzīmē, ka līdz ar 20 gadu jubileju, uzņēmums ir saņēmis arī augstāko jeb platīna Ilgtspējas indeksa novērtējumu.

Ar visiem rezultātiem iespējams iepazīties: https://www.balticbrandforum.com, kā arī jaunākajā žurnāla “IR Nauda” numurā.