Auto ziņas: VW Caddy 5. Mazāk kravnesības, toties vairāk braukšanas komforta
Piektās paaudzes Volkswagen Caddy ir ne vien smukāks, bet arī lielāks par iepriekšējo. Par to varam pateikties faktam, ka automašīna ražota uz Volkswagen MQB platformas.
Uz tās pašas, kas Volkswagen Golf 8, Passat un citas šī zīmola vieglās automašīnas. Tas, ko no ārpuses neredzam, ir jaunā aizmugurējā piekare. Nav vairs atsperlāgu un monosijas. Te ir daudzsviru piekare ar spirālatsperēm - tāpat kā visiem jaunākajiem "kablukiem". Tas liks rūpīgāk piedomāt pie pieļaujamās kravnesības, taču uzlabos gan braukšanas komfortu, gan saķeri. Aizmugure pievērš vēl vairāk uzmanības nekā priekša. Caddy izskatās pēc liela busa. Hromēta mala, tumšs stikls ar iestrādātu VW zīmi, tas viss izskatās prestiži. Šāds vāks ir pasažieru versijai, un veras uz augšu. Kravas variantiem būs atveramās durvis. Šodien TV Auto ziņu apskatītais modelis saucas vienkārši Caddy. Vēl ir Caddy Cargo un Caddy Combi.
Normunds Avotiņš: “Ko nu VW nevar atņemt, tās mašīnas ļoti jauki brauc. Agrāk varēja just, ka Caddy taisīts no komercauto, tikai ar logiem. Šis jau ir pusceļā uz minivenu. Viss patīk šajā automašīnā, izņemot cenu. Ja kāds man būtu teicis, ka VW Caddy kādudien maksās 40 000 eiro...Bet labi, šis ir demonstrācijas auto, tā uzdevums ir parādīt visu, ko automašīnas spēj. Turklāt pasažieru versijas nekad nav bijušas sevišķi lētas.
Caddy sākuma cena ir 26 400 eiro, taču ar DSG automobilis sāk braukt tikai par 32 000. Furgons, saprotams, ir daudz lētāks - no 21 000 eiro. Benzīna dzinēju Caddy cenu lapā vismaz pagaidām nav.”