“Rīgas namu pārvaldnieks” plāno veikt izmaiņas struktūrā, samazinot vadītāju vietnieku skaitu
Balstoties uz “Ernst&Young Baltic” audita secinājumiem un ieteikumiem, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) valde ir lēmusi veikt strukturālas izmaiņas, līdzšinējās RNP Tehniskās pārvaldes un Apsaimniekošanas pārvaldes vietā izveidojot Pakalpojumu nodrošināšanas pārvaldi, kurā strukturāli iekļausies arī RNP teritoriālie iecirkņi, Jauns.lv informē Rīgas domes.
RNP valdes priekšsēdētājs Elmārs Martinsons: “Lasot auditoru ziņojumu, ir izcelta virkne organizatorisku nepilnību, tomēr kopējais aspekts visiem ieteikumiem ir nepieciešamība pastiprināt kontroli visos līmeņos un pilnveidot struktūru, lai uzlabotu pakalpojuma pieejamību un kvalitāti. Mūsu uzdevums ir atgriezt klientu RNP uzmanības un darbības centrā. Neapstrīdami, ka Pakalpojuma nodrošināšanas pārvaldes izveidošana samazinās vadītāju vietnieku skaitu, bet vēl būtiskāks ir aspekts, ka tādējādi tiks pastiprināta kontrole un komunikācija starp tām struktūrvienībām, kas nodrošina mūsu klientiem ikdienas pakalpojumus. Sākot no teritoriju kopšanas, beidzot ar remontdarbu plānošanu un realizēšanu. Pakalpojumu nodrošināšanas pārvaldes izveidošana ir pirmais nozīmīgais solis RNP darba kvalitātes kontroles un pārvaldīšanas pakalpojuma kvalitātes uzlabošanā, kura ietekme būs jūtama jau tuvākajā laikā.”
Iekļaujot jaunajā struktūrvienībā teritoriālos iecirkņus, RNP sola uzlabot kontroli un panākt labāku ikdienas darbu plānošanu ēku pārvaldīšanā. Tiks nodrošināti vienoti pakalpojuma nodrošināšanas standarti, ietverot kvalitatīvu, efektīvu remontdarbu plānošanu un veikšanu īsākos termiņos nekā līdz šim. Viens no pēdējo gadu spilgtākajiem RNP trūkumiem esot nespēja izpildīt klientu mājās plānotos remontdarbus.
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4200 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 170 000 klientu.