Wizz Air ieviesīs pastiprinātus veselības aizsardzības un drošības pasākumus
2020. gada 29. aprīlī. Wizz Air, Eiropas zaļākā lidsabiedrība un lielākais zemizmaksu pārvadātājs Centrāleiropā un Austrumeiropā, šodien paziņoja, ka no 1. maija ievieš papildu higiēnas pasākumus, lai nodrošinātu klientu un apkalpju veselību un labsajūtu.
Lai nodrošinātu pasažieru un apkalpju veselības un labsajūtas saglabāšanu, saskaņā ar valdības noteikumiem Wizz Air īsteno jaunu kārtību, kas veicina fizisku distancēšanos iekāpšanas laikā un paaugstinātu tīrību salonā. Lidsabiedrības klientu un apkalpju veselības aizsardzības pasākumu ietvaros klientiem ir jāreģistrējas un visi pirkumi jāveic tiešsaistē, piemēram, jāsamaksā par papildu somām, lai samazinātu mazsvarīgu saskarsmi lidostā. Lidsabiedrība ļoti iesaka izmantot somu pašnodošanas kioskus, ja tādi ir, un paātrināto drošības pārbaudi lidostās, lai vēl vairāk uzlabotu fizisko distancēšanos pirms iekāpšanas. Lai censtos ierobežot iespējamās infekcijas izplatīšanos, pasažieri tiek lūgti ievērot jaunos fiziskās distancēšanās noteikumus gan iekāpšanas, gan izkāpšanas laikā.
Visās Wizz Air lidmašīnās HEPA filtri izfiltrē no salona gaisa 99,7 % vīrusu un baktēriju, taču gan apkalpei, gan pasažieriem visa lidojuma laikā būs jāvalkā maskas. Stjuarti katram pasažierim izsniegs dezinficējošas salvetes, savukārt, lai mazinātu fizisku saskarsmi, no salona ir izņemti žurnāli un pirkšanas laikā lidmašīnā tiek veicināti bezkontakta maksājumi. Lidojumos ar atbilstīgu slodzes koeficientu apkalpe ievēros pasažieru izretošanu pa salonu.
Wizz Air turpinās ievērot stingru ikdienas tīrīšanas grafiku visam strādājošajam avioparkam ar visas lidmašīnas dezinficēšanu pa nakti saskaņā ar oficiālajām vadlīnijām. Wizz Air ir izlaidis paskaidrojošu videofilmu ar jaunās kārtības kopsavilkumu, kur pievērsta uzmanība galvenajiem ieviestajiem pasākumiem.