Populārajai "Čili Picai" zaudējumi pieauguši par 65%
Restorānu "Čili pica" apsaimniekotājs "Čilija Pizza" pērn strādāja ar 6,924 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3% mazāk nekā gadu iepriekš, bet zaudējumi pieauga par 65,7% un bija 263 220 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Vadības ziņojumā sacīts, ka pērn kompānija atvēra jaunas koncepcijas picērijas tirdzniecības centros "Domina Shopping" un "Spice Home". Kopumā 2017.gadā "Čilija Pizza" strādāja 15 picērijas Rīgā un Jūrmalā.
Nākotnē kompānijas vadība plāno optimizēt un uzlabot picēriju darbību. Tā iemesla dēļ pērn "Čilija Pizza" slēdza picēriju tirdzniecības centrā "Mols", taču 2019.gadā to aizstās picērija "Akropolis". Tāpat picēriju tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" aizstās "Galerija Rīga" izveidotā picērija, bet picēriju tirdzniecības centrā "Damme" aizstās picērija Imantas mazumtirdzniecības parkā.
Savukārt līdz 2020.gadam "Čilija Pizza" vadība plāno atvērt 20 jaunā koncepta picērijas un 10 nelielās picērijas, kuras nodrošinās tikai "līdz ņemšanai" pakalpojumu.
"Čilija Pizza" 2016.gadā strādāja ar 7,139 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,3% mazāk nekā 2015.gadā, bet zaudējumi saruka divas reizes.
Kompānija reģistrēta 2001.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 753 660 eiro. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Lietuvā reģistrētā holdingkompānija "Čili Holdings".