Zīmols H&M Latvijā gada pirmajā pusē apgrozījis 18 miljonus eiro
Zviedrijas apģērbu ražotāja un mazumtirgotāja "Hennes&Mauritz" (H&M) apgrozījums Latvijā šā finanšu gada pirmajā pusē no 2016.gada 1.decembra līdz 2017.gada 31.maijam bija 178 miljoni Zviedrijas kronu (18 miljoni eiro), kas bija par 25% vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmajos sešos mēnešos, liecina kompānijas ceturtdien publiskotais finanšu pārskats.
Salīdzinājumā ar pagājušā finanšu gada pirmo pusi apgrozījums H&M veikalos Latvijā decembrī-maijā ir pieaudzis par 22% vietējā valūtā eiro. H&M veikalu tīkls Latvijā gada laikā nav mainījies, un mūsu valstī ir astoņi grupas veikali.
Igaunijā, kur maija beigās bija deviņi veikali, kas ir par vienu veikalu vairāk nekā pirms gada, finanšu gada pirmajā pusē H&M apgrozījums sasniedza 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 20% (17% vietējā valūtā) vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmo trīs sešu periodā.
Lietuvā, kur maija beigās arī bija deviņi H&M veikali - par vienu vairāk nekā pirms gada -, apgrozījums aplūkotajā periodā sasniedzis 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 33% (29% vietējā valūtā) vairāk nekā iepriekšējā finanšu gada pirmajā pusgadā.
Kopumā H&M veikalos šā finanšu gada pirmajos sešos mēnešos apgrozījums sasniedza 113,907 miljardus Zviedrijas kronu (11,7 miljardus eiro), kas bija par 9% vairāk nekā pagājušā finanšu gada decembrī-maijā (vietējās valūtās kāpums bija 5%).
Uzņēmuma peļņa decembrī-februārī sasniedza 8,354 miljardus zviedru kronu pretstatā 7,902 miljardu kronu peļņai pagājušā finanšu gada pirmajos sešos mēnešos.
Peļņas rādītāji atsevišķu valstu tirgiem netiek norādīti.
Maija beigās grupai bija 4498 veikalu 66 pasaules valstīs, bet tiešsaistes veikali darbojas 41 tirgū.
Kompānija plāno arī turpmāk paplašināt jauno zīmolu "COS", "& Other Stories", "Monki", "Weekday" un "H&M Home" attīstību, bet šogad ar pieciem veikaliem un 18 tiešsaistes tirgiem tiks izveidots arī zīmols "ARKET".