Bizness un ekonomika

Sižetus tūristiem par Latviju veidos Gints Grūbe un "Mistrus Media"

Jauns.lv

Video sižetus par Latvijas kā tūrisma galamērķa popularizēšanu Krievijā un Vācijā veidos SIA "Mistrus Media", liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Kopējā līguma summa ir 26 280 latu, un tā izpildes termiņš ir šī gada 1.oktobris.

Iepirkuma uzvarētājam būs jāizveido četru līdz sešu minūšu filma katram tirgum, kas būtu vizuāli informatīva tūristu piesaistes skatu filma ar oriģinālskaņu un muzikālo noformējumu, kā arī oriģinālu tekstu krievu vai vācu valodā. Tāpat jāizveido trīs neatkarīgi izmantojami emociju klipi, katrs divas līdz trīs minūtes garš, kā četru līdz sešu minūšu filmu sastāvdaļa.

Filmēšanu uzvarētājam jāveic četrās dienās ar tūristiem, kas atbilst "Komunikāciju stratēģijā" aprakstītajai primārajai mērķa auditorijai. Krievijas tirgum tā ir četru līdz piecu personu ģimene, bet Vācijas - vidēja vecuma divu līdz četru cilvēku grupa.

Klipu filmēšana jānodrošina sešās līdz astoņās dažādās Latvijas vietās, iekļaujot tēmas par kultūru, dabu, aktīvo tūrismu, vēsturi un arhitektūru, SPA, kā arī "Slow Food" kustību. Tāpat uzvarētājam jāveic interaktīvās video prezentācijas uzlabošana.

SIA "Mistrus Media" 2000.gadā izveidojis žurnālists un politologs Gints Grūbe, kurš vēl joprojām ir uzņēmuma vadītājs. "Mistrus Media" savulaik veidojusi Latvijas Televīzijas raidījumu "Vakara intervija", kā arī dokumentālās filmas "Pasaules skaņa", "Viens reiz viens", "Kokaru Dziesmu svētki", "Dzimis Rīgā" un citas.

Iepirkumu TAVA īsteno atbilstoši Eiropas Reģionālās attīstības fonda programmai, kas paredz līdzekļus ārējo tirgu apgūšanai - nozaru starptautiskās konkurētspējas stiprināšanai.