„Baltkom” pakalpojumi pēc ugunsgrēka atjaunoti
Pēc svētdienas, 17. jūlija, rītā notikušā ugunsgrēka „Baltkom” tehniskajā centrā Rīgā, Kurzemes prospektā kompānija atkal pilnībā ir atjaunojusi interneta un telefonijas pakalpojumus.
Kasjauns.lv jau vēstīja, ka svētdien ap pulksten 10 izcēlās ugunsgrēks „Baltkom” tehniskajā centrā. Dzēšot liesmas, tika salieta aparatūra un pārtraukta telefonijas un interneta pakalpojumu sniegšana Pārdaugavā.
Jau vakar ap 21:00 pilnībā tika atjaunoti visi interneta pakalpojumi Pārdaugavā, bet ap pusnakti arī telefonu sakari. Telefonijas pakalpojumi ir atjaunoti visiem pamatklientiem, pastāv vēl tikai nelielas problēmas telefonijas sakaros, kuros izmanto radioreleju korporatīviem klientiem. Bet arī šīs problēmas drīz tiks atrisinātas, Kasjauns.lv teica „Baltkom” preses sekretārs Lauris Kļaviņš.
Tagad var sazvanīt arī „Baltkom” Klientu kontaktcentru un ātri atrisināt visas problēmas, teica Kļaviņš. Vakar klientiem to neizdevās sazvanīt, jo ugunsgrēka rezultātā sakaru līnija bija bojāta.
Kā informēja "Baltkom" pārstāvji, avāriju uzņēmuma tīklos izraidījis iekārtu kondicioniera bojājums. Uzņēmumam nodarītais zaudējumu apmērs lēšams vairākos tūkstošos latu.
Jau vakar pēcpusdienā „Baltkom” īpašnieks Pēteris Šmidre solīja, ka svētdien jau būs novērstas visas radušās tehniskās problēmas.
„Pēc pirmās informācijas, ugunsgrēka avots ir telpu kondicionēšanas iekārtas. Jau notiek darbs, lai atjaunotu pakalpojumu sniegšanu, uz vietas ir visi tehniskie darbinieki ar tehnisko direktoru Armandu Vītolu priekšgalā,” Kasjauns.lv uzreiz pēc ugunsgrēka sacīja vadītājs Pēteris Šmidre.