Krīze nav iemesls, lai nesaskatītu biznesa izaugsmes iespējas
Lietuvas vadošā komunikācijas servisu grupa Publicum Group iegādājusies daļas no radošās aģentūras Brand Republic dibinātājiem Riharda Frīdenberga un Sanda Lao-Lodiņa, kļūstot par līdzīpašnieku šogad dibinātajam uzņēmumam.
„Šis darījums ir īpaši nozīmīgs Publicum Group attīstībai Latvijā – tas ļauj mums ienāk radošo aģentūru tirgū šajā valstī. Brand Republic šobrīd nav liela aģentūra, bet jau šobrīd ar labu reputāciju klientu vidū, mēs viennozīmīgi plānojam attīstīt tās darbību un paplašināties” saka Ramūnas Šaučikovas, Publicum Group valdes priekšsēdētājs.
„Es esmu priecīgs, ka esam spējuši atrast kopīgu valodu un redzējumu ar Publicum Group vadību – šis ir liels solis mūsu attīstības ceļā! Laikā, kad visi runā par grūtajiem ekonomiskajiem apstākļiem un nelabvēlīgo augsni biznesa uzsākšanai, saskatām milzīgu potenciālu tirgus apgūšanai” savu pārliecību pauž Rihards Frīdenbergs, Brand Republic valdes priekšēdētājs.
Latvijā Publicum Group pieder arī Publicum Media, kas savu darbību Latvijā sākusi 2010 gadā. Arī šajā uzņēmumā notikušas izmaiņas īpašnieku sarakstā – par līdzīpašniekiem kļuvuši Sandis Lao-Lodiņš un Rihards Frīdenbergs.
Kopš 2001. gada Publicum Group piedāvā plaša profila komunikācijas pakalpojumus. Publicum Group ietilpst lielākais sabiedrisko attiecību uzņēmums Baltijas valstīs – Publicum, mediju aģentūras Publicum Media Lietuvā un Latvijā, finansu konsultāciju uzņēmums Publicum FComm, pasākumu mārketinga uzņēmums Publicum Events, reklāmas aģentūra Love, sporta mārketinga aģentūra Publicum Sport un kopš šā gada jūlija arī radošā aģentūra Brand Republic.