Bizness un ekonomika

Noskaidroti konkursa "Password 2011" finālisti

Jauns.lv

Mārketinga sasniegumu konkursa "Password 2011" žūrija ir izvērtējusi uzņēmumu iesniegtās mārketinga kampaņas un noteikusi finālistus, informē konkursa organizatoru pārstāve Anda Orlova.

Žūrija izvēlējusies sešus finālistus biznesa kategorijā un vienu sociālo kampaņu kategorijas uzvarētāju. No šiem izvirzītajiem finālistiem septembra beigās konferences "Password 2011" laikā tiks paziņots "Grand Prix" ieguvējs.

Konkursa "Password 2011" finālā iekļuvuši tādas biznesa kategorijas mārketinga kampaņas kā AS "Swedbank" un "Media House" veidotā "Cik labi Tevi pazīst Tavi draugi?", AAS "BTA" un "Inspired" organizētā "KASKO Bedres", divas aģentūras "Inspired" darbinieku atlases kampaņas "Nodot draugu!" un "Nolauz Kļaviņu!".

Vēl biznesa kategorijā kā finālisti izvirzīti SIA "Latvijas Mobilais telefons" un "DDB" veidotā kampaņa "Psihoterapeits" un SIA "Tele2" un "Mooz!" priekšapmaksas kartes "Zelta zivtiņa" kampaņa "Superkombo".

Savukārt no sociālo kampaņu kategorijas finālam izvirzīts un par šīs kategorijas uzvarētāju atzīts "Ceļu satiksmes drošības direkcijas" un "McCann-Erickson Riga" veidotais darbs "Velosipēdu redzi?".

Orlova vēsta, ka šogad konkursam tika iesniegtas 23 mārketinga kampaņas, kuras izvērtēja žūrijas komisija dažādu jomu ekspertu sastāvā.

Žūrijā piedalījās SIA "GFK Custom Research Baltic" vadītāja Iluta Skrūzkalne, aģentūras "Inspired Digital" vadītājs Artūrs Mednis, biznesa un komunikācijas konsultāciju kompānijas "Hauska & Parner" vadošais partneris Māris Plūme, "Nordea" bankas Klientu stratēģijas un mārketinga daļas vadītāja Inese Kalveite, žurnāla "Kapitāls" mārketinga direktore Dace Salmane.

Iesniegtos darbus vērtēja arī SIA "Rimi Latvia" mārketinga vadītāja Zane Eniņa, AS "Super FM" kontrolpaketes īpašnieks Uģis Polis, SIA "Lattelecom" Mārketinga dienesta vadītājs Toms Ābele un SIA "ClearChannel Latvia" valdes locekle Everita Ušacka. Žūrijas komisijas vadītāja bija Rīgas Biznesa skolas pasniedzēja Inese Eglīte.

""Password" ir konkurss, kurā galvenā uzmanība tiek pievērsta mārketinga kampaņu efektivitātei. Tā vietā, lai skatītu reklāmu kā radošu izpausmi, mēs vērtējam mārketinga aktivitātes no biznesa viedokļa, un šeit būtiskākie kritēriji ir izsakāmi pavisam konkrēti, skaitliski - cik ieguldīts un kas sasniegts. Ikvienam uzņēmumam pašreizējos konkurences apstākļos ir būtiski izvērtēt investīcijas reklāmā, komunikācijā, tāpēc ļoti svarīgi jau sākotnēji nospraust konkrētus mērķus, atskaites punktus un izvēlēties produktam atbilstošākos komunikācijas kanālus. Konkursa finālā tikušas tās kampaņas, kas to veiksmīgi paveikušas," Eglīte.

Konkursa fināls notiks mārketinga konferences "Password" laikā. 20.septembra programma tiek veltīta interneta mārketinga tēmām, savukārt 21.septembrī līdzās pasaulē atzītiem lektoriem un ārvalstu labākajām kampaņām prezentācijas sniegs arī Latvijas "Password 2011" konkursa finālisti, kurus izvērtēs žūrija un konferences noslēgumā paziņos "Grand Prix" ieguvēju.

Konkurss tiek organizēts sadarbībā ar ASV mārketinga asociāciju, tādēļ kampaņu vērtēšanā tiek izmantoti starptautiskie "EFFIE" kritēriji. EFFIE ir viens no prestižākajiem mārketinga efektivitātes konkursiem, kurš tiek rīkots 30 dažādās pasaules valstīs.

Pasākumu organizē "Best marketing" sadarbībā ar "Idea House". "Password 2011" šogad notiks jau astoto reizi.

Pērn konkursam "Password 2010" kopumā tika iesniegti 22 darbi, bet "Grand Prix" saņēma telekomunikāciju operatora "Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" ieviešanas Latvijas tirgū kampaņa, kuru realizēja aģentūras "Papa", "Inspired", "Sponsorking", "Digibrand", "Bad Dog" un "Deep White".

LETA Nozare.lv