Bizness un ekonomika

Pamatīgi pieaudzis "Spilvas" gurķīšu un mārrutku eksports uz Īriju

Jauns.lv

Pateicoties pieaugošajam Īrijas latviešu pieprasījumam, ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums SIA "Spilva" produkcijas eksports uz Īriju šā gada desmit mēnešos pieaudzis par 190% salīdzinājumā ar analogu periodu pērn.

Kā informēja uzņēmuma pārstāvji, šajā laikā strauji auguši eksporta tirgi arī Lietuvā un Krievijā - attiecīgi 13% un 5% pieaugums.

"Lielākos produkcijas apjomus Īrijā cilvēki iegādājas Dublinā, kur mitinās un strādā lielāks skaits iedzīvotāju, tostarp latvieši, kuri pārsvarā pērk "Spilvas" produktus. Uzņēmuma produkcija ir pieejama arī Korkā, Limerikā, Kildērā, Droedā," sacīja uzņēmuma mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Populārākie "Spilvas" produkti Īrijas tirgū ir sinepes, mārrutki, zaļie un pelēkie zirņi, marinēti gurķīši, tomātu mērces.

Patlaban "Spilvas" ražojumi tiek eksportēti uz Igauniju, Īriju, Krieviju, Lietuvu, Somiju, bet pēdējā gada laikā no jauna sākts vai atsākts produkcijas eksports uz Azerbaidžānu, Baltkrieviju, Kazahstānu, Lielbritāniju, Ukrainu, Vāciju, Zviedriju.

Kā ziņots, "Spilvas" peļņa 2010.gadā bija 370 000 latu, kas ir par 48% vairāk nekā 2009.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 250 196 latus. Savukārt "Spilvas" apgrozījums 2010.gadā bija 11,1 miljons latu pret 11,4 miljoniem latu 2009.gadā.

"Spilva" darbību sāka 1992.gadā. Uzņēmuma produktu klāstā ir ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas - tomātu mērces un kečupi, majonēzes, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, sulas, tējas un garšvielas.

Tēmas