Klienti visvairāk ir apmierināti ar „Baltcom” telekomunikāciju pakalpojumiem
Bizness un ekonomika

Klienti visvairāk ir apmierināti ar „Baltcom” telekomunikāciju pakalpojumiem

Jauns.lv

Visapmierinātākie ar telekomunikāciju operatoru pakalpojumiem ir „Baltcom” klienti, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas ikgadējais pārskats par elektronisko sakaru pakalpojumu lietotāju sūdzībām.

Pērn no visiem elektronisko pakalpojumu sniedzējiem vismazāk klientu sūdzību ir saņemts par „Baltkom” servisu.
Pērn no visiem elektronisko pakalpojumu sniedzējiem vismazāk klientu sūdzību ir saņemts par „Baltkom” servisu.

Pārskats par elektronisko pakalpojumu lietotāju sūdzībām par pērno gadu uzrāda, ka 2011. gadā no „Baltcom” klientiem saņemto pamatoto sūdzību apjoms ir bijis tikai 5,3% no visām saņemtajām sūdzībām par telekomunikāciju operatoru sniegtajiem pakalpojumiem.

Kopumā „Baltcom” klientu apmierinātība ir trīs līdz četras reizes augstāka, nekā citu vadošo telekomunikāciju operatoru klientu apmierinātība ar saņemtajiem TV, interneta un telefonsakaru pakalpojumiem.

Ar līdzīgu rezultātu „Baltcom” citu telekomunikāciju operatoru starpā izcēlās arī 2009. un 2010.gadā. Tas liecina par stabilu kvalitāti, un šāds klientu novērtējums ir ļoti būtisks uzņēmumam, jo piesātinātā tirgū kvalitāte, precizitāte un apkalpošanas līmenis ir svarīgas vērtības, Kasjauns.lv informē „Baltcom TV” sabiedrisko attiecību speciālists Lauris Kļaviņš.

„Baltcom” sniedz abonenttelevīzijas, interneta un mājas telefonsakaru pakalpojumus Rīgā un tās apkārtnē. Uzņēmums turpina investēt jaunākās paaudzes optiskā interneta tīkla paplašināšanā un šogad plāno savus pakalpojumus piedāvāt arī citās lielākajās Latvijas pilsētās. Uzņēmuma plānos ir attīstīt arī 4G bezvadu sakaru pakalpojumus frekvenču diapazonā, kuru šī gada janvārī „Baltcom” iegādājās Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) frekvenču izsolē.

SPRK dati liecina, ka no kopējā klientu sūdzība skaita 21,88% ir saņemti par „Tele2” sniegtajiem pakalpojumiem, 20,83% - par „Izzi” pakalpojumiem, 19,79 – par „Lattelecom”, 10,42% – par Latvijas Mobilā telefona un 7,29% - par „Bite Latvija” pakalpojumiem. Kā jau minēts, no iesniegto sūdzību skaita 5,3% attiecas uz „Baltcom”.