Bizness un ekonomika

Rīgas "Foursquare" virtuālās nozīmītes dizaina konkursā uzvar "Asketic Riga". FOTO

Jauns.lv

Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) sadarbībā ar Rīgas "Foursquare" kopienu organizētajā konkursā par Rīgas "Foursquare" virtuālās nozīmītes dizainu ar 729 balsīm uzvarējis "Asketic Riga" ar simbolu, kas redzams uz "RigaShirts" krekliem, informēja Rīgas Tūrisma informācijas centru vadītāja Sabīne Markus.

Konkursa rīkotāji šo darbu nodos "Foursquare" dizaineriem, lai to pārvērstu Rīgas "Foursquare" virtuālajā nozīmītē. Tā tiks izveidota un atklāta maijā. Rīgas "Foursquare" virtuālo nozīmīti varēs iegūt ikviens šī sociālā tīkla lietotājs - gan Rīgas ārvalstu viesi, gan vietējie iedzīvotāji, atzīmējoties noteiktās Rīgas vietās.

Konkursā no 16.aprīļa līdz 2.maijam tika saņemti 93 dažādi virtuālās nozīmītes dizaini. Ekspertu žūrija interneta balsojumam izvirzīja astoņus darbus. Rīgas "Foursquare" virtuālās nozīmītes konkursa žūriju veido Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), Latvijas "Foursquare" vēstnieks Mareks Matisons, Latvijas Mākslas Akadēmijas profesors Ojārs Pētersons, RTAB interneta projektu vadītāja Sabīne Markus, IT blogeris Kristaps Skutelis, "Click" digitālo projektu vadītāja Laura Lasmane, "DDB Latvia" direktors Andris Rubīns un "Inspired Digital" vadītājs Artūrs Mednis.

Iespēju izveidot savu "Foursquare" virtuālo nozīmīti Rīga ieguva, pateicoties Rīgas "Foursquare" kopienai, kas pieteica un aktīvi atbalstīja Latvijas galvaspilsētu konkursā "4sqCities". Līdz ar to Rīga iekļuva to piecu Eiropas pilsētu vidū, kurai "Foursquare" būs sava virtuālā nozīmīte. Līdztekus Rīgai "Foursquare" atzinību šajā konkursā guvušas Boloņa Itālijā, Ģente Beļģijā, Gimāresa Portugālē un Vīne Austrijā.

"Foursquare" ir sociālais tīkls, kurā cilvēki norāda savu atrašanās vietu, atzīmējot to savos mobilajos telefonos. Cilvēki atzīmējas vietās, ko apmeklē - klubos, restorānos, bāros, muzejos, izstāžu zālēs, veikalos un citur -, iesaka tās citiem un rekomendē, ko tajās darīt. Reizēm šie ieteikumi nav tieši saistīti ar konkrēto vietu, bet ar citu, kas ir tuvumā un arīdzan ir ievērības cienīga. Nepilnu divu gadu laikā šī sociālā tīkla lietotāju skaits pasaulē jau pietuvojies 20 miljoniem.

LETA Nozare.lv