Izsludina "Rīgas Melnā balzama" jubilejas etiķetes dizaina konkursu
Saistībā ar zīmola "Rīgas Melnais balzams" 260 gadu jubileju alkoholisko dzērienu ražotājs AS "Latvijas balzams" izsludina jaunas dzēriena etiķetes dizaina konkursu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma zīmola vadītājs Valters Kaže.
"Svinot balzama 260 gadu jubileju, aicinām ikvienu dalīties ar idejām balzama svētku iepakojuma etiķetes izstrādei, kas ierobežotā daudzumā tiks ražota un līdz gada beigām būs pieejama balzama mīļotājiem Latvijas veikalos," sacīja Kaže.
Konkursa dalībnieki tiks aicināti izstrādāt redzējumu par jubilejas etiķeti, kas akcentētu "Rīgas Melno balzamu" kā unikālu un autentisku produktu, kas veicina Latvijas atpazīstamību pasaulē. Par konkursā iesniegtajiem darbiem būs iespējams balsot katram uzņēmuma "Facebook" lapā.
Konkurss sāksies rīt, 25.maijā, un noslēgsies 15.jūnijā. Galvenā balva būs 700 lati, savukārt otrās un trešās vietas ieguvēji saņems gandarījuma balvas.
Kā ziņots, "Latvijas balzama" auditētais apgrozījums pērn bijis 46 miljoni latu, liecina uzņēmuma paziņojums "NASDAQ OMX Riga" biržā. Tas ir 12% samazinājums salīdzinājumā ar 2010.gada auditēto apgrozījumu - 52,25 miljoniem latu.
Uzņēmuma auditētā peļņa pērn bijusi 3,65 miljoni latu salīdzinājumā ar 3,92 miljonu latu peļņu 2010.gadā.
"Latvijas balzams" ir dibināts 1900.gadā, esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.
"Latvijas balzama" lielākais akcionārs ir kompānija "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju.
LETA, Foto: Edijs Pālens/LETA