Lielība naudu nemaksā! Jaunais Range Rover Sport. FOTO
Rang Rover Sport varētu būt lielisks pārejas posms starp “bagāts” un “ļoti bagāts”, pieņemot, ka otrajā gadījumā izmēram vairs nav nozīmes!
Auto un tehnoloģijas

Lielība naudu nemaksā! Jaunais Range Rover Sport. FOTO

Jauns.lv

Lielisks, izcils, ātrākais, dinamiskākais, augstākās klases, unikālais, revolucionārais, inovatīvais, spilgtais, neticamais, ārkārtīgi efektīvais, izsmalcinātais…

Pirmajā brīdī varētu šķist, ka stāsts ir par marsieti, kurš sēdējis uz Čeļabinskas meteorīta sprādziena brīdī. Taču nedaudz pacietības, un kļūst skaidrs, ka visi šie un daudzi citi epiteti veltīti jaunajam Range Rover Sport, kas pirms nedēļas prezentēts Ņujorkā.

Ražotāji nav žēlojuši iztēli, aprakstot savu TOP modeli. No piecu A4 lappušu gara apraksta uzzinām kaut vai tādas nianses, ka Range Rover Sport spēj attīstīt “neticamu ātrumu”!

Pats fakts, ka sagaidīta modeļa paaudžu maiņa, ir tikai apsveicams. Vēl jo vairāk, ka Range Rover vismaz līdz šim nesekoja modes tendencēm un nemainīja paaudzes teju pēc gada kā viedtālruņiem vai planšetdatoriem.

Priecē tas, ka, izmantojot alumīniju un citus vieglus materiālus, Range Rover Sport ir nometis 500 kilogramu. Iepriekšējā modeļa svars bija 2535 kilogrami, savukārt jaunais sver tikai 2000 kilogramu. Protams, abos gadījumos uz svariem likti ģimenes vieglākie eksemplāri.

Starta brīdī Sport modelis būs pieejams ar diviem dzinēju piedāvājumiem. Vispirms jau Supercharged 5,0 litru 510 zirgspēku V8 benzīna dzinēju un tad 3,0 litru 292 zirgspēku SDV6 dīzeļdzinēju. Bet ar to vien nebūs gana, tāpēc plānots, ka nākamgad tiksim vēl pie 3,0 litru 258 zirgspēku TDV6 un 4,4 litru 339 zirgspēku SDV8 dīzeļdzinēja.

Ir arī citi mērījumi, kas ļauj izprast jauno Range Rover Sport. Šis kļuvis par 8% aerodinamiskāks par iepriekšējo, kas panākts ar vējstikla pareizā leņķa izvēli un vēl šādām tādām viltībām. Tā kā visa pamatā ir pats ciltstēvs Range Rover, kura jaunā versija klajā nāca pirms dažiem mēnešiem, tad salīdzinājumam Sport modelis ir par 15 centimetriem īsāks un par 5,5 centimetriem zemāks.