1dienas
21stundas
33minūtes
13sekundes

Abonē 2025. gadam ar atlaidēm līdz 57% un saņem garantētas dāvanas 55€ vērtībā!

Abonēt žurnālu
Mokošs lidojums: kā “Ryanair” ignorēja pasažieru vajadzības vētras laikā
foto: IMAGO/Daniel Scharinger/Scanpix
Pasaulē

Mokošs lidojums: kā “Ryanair” ignorēja pasažieru vajadzības vētras laikā

Ārzemju nodaļa

Jauns.lv

“Ryanair” tika asi kritizēts par atteikšanos nodrošināt bezmaksas ūdeni pasažieriem, kuriem vētras Ešlijas laikā nācās pavadīt lidmašīnā līdz pat 15 stundām, ziņo “Britain’s News Channel”.

Mokošs lidojums: kā “Ryanair” ignorēja pasažieru v...

Šis incidents notika lidojumā no Portugāles pilsētas Faru uz Īrijas galvaspilsētu Dublinu. Vētras Ešlijas dēļ vairākas lidmašīnas ilgstoši nevarēja nosēsties lidostā, tāpēc daudzas bija spiestas nosēsties Šenonas lidostā. Pasažieri ziņoja, ka viņiem netika piedāvāts bezmaksas ūdens, neraugoties uz ilgo gaidīšanu.

Kāds ceļotājs, Džeralds Galens, stāstīja laikrakstam “The Irish Times”, ka aviokompānija sāka iekasēt maksu par ūdeni deviņas stundas pēc lidojuma sākuma, kas sākotnēji bija paredzēts kā trīs stundu ilgs lidojums. Galens raksturoja lidojumu kā mokošu. Tas sākās Faru plkst. 9 no rīta un beidzās Dublinā pulks. 23:55. Lidojums vairākkārt mēģināja nosēsties Dublinā, bet galu galā tika novirzīts uz Mančestru un pēc tam uz Birmingemu. "Nevienā brīdī šajā 15 stundu ilgajā lidojuma laikā “Ryanair” nepiedāvāja un nesniedza bezmaksas ūdeni pasažieriem," teica Galens.

Viņš ziņoja, ka lidmašīnā bija beigusies pārtika, ūdens un pat tualetes papīrs. Pēc nolaišanās Birmingemā Galens apgalvoja, ka aviokompānija tikai nodrošināja 10 sviestmaizes un turpināja iekasēt maksu par visiem priekšmetiem.

"Ryanair” paziņoja, ka pasažieriem netiek piedāvāti bezmaksas ēdieni vai dzērieni lidmašīnā kavēšanās laikā. Aviokompānija atvainojās par sagādātajām neērtībām, bet uzsvēra, ka tas "acīmredzami bija ārpus “Ryanair” kontroles.

Incidenta dēļ ceļotāji pauduši sašutumu, apšaubot aviokompānijas spēju adekvāti rīkoties ārkārtas apstākļos. Tomēr “Ryanair” turpināja aizstāvēt savu nostāju, uzsverot, ka lidojuma laikā tika prioritizēta pasažieru un lidmašīnas drošība vētras laikā.