Slavena burgernīca Indijā no saviem ēdieniem izņem tomātus
Uzņēmums "Burger King" paziņoja, ka pēc strauja cenu kāpuma no ēdienu klāsta Indijas tirdzniecības vietās ir izņemti tomāti.
Ātrās ēdināšanas ķēde paziņoja, ka šādu lēmumu tā pieņēmusi, jo "tomātu ražas kvalitāte un piegāde ir neparedzama".
Šī burgeru ķēde ir otrais uzņēmums valstī pēc McDonald's, kas no savas ēdienkartes svītroja šo sastāvdaļu.
Eksperti apgalvo, ka slikto laikapstākļu izraisītie ražas bojājumi ir izraisījuši tomātu trūkumu tirgū.
Šīs nedēļas sākumā arī ASV sviestmaižu ķēde Subway svītroja tomātus no ēdienkartes, jo pārtikas inflācija Indijā sasniedza augstāko līmeni kopš 2020. gada janvāra, ziņo Reuters.
Tas pat atcēla bezmaksas siera šķēles, ko restorāns gadiem ilgi piedāvāja kopā ar sviestmaizi.
Pēdējos mēnešos Indijā ir strauji pieaugušas pirmās nepieciešamības produktu cenas, un jūlijā, kad musonu lietavas traucēja ražas un piegādes ķēdes, tomātu cenas sasniedza maksimālo līmeni - 3 dolārus par kilogramu.