Aviokompānija Japānā piedāvā risinājumu klientiem, kuriem apnikuši raudošie mazuļi lidmašīnā
Japānas aviosabiedrība "Japan Airlines" sākusi piekopt praksi, kādu līdz šim nav piedāvājusi neviena cita kompānija. Klienti, iegādājoties biļetes un izvēloties sēdvietas, var redzēt, kuras vietas lidmašīnas salonā aizņēmuši pieaugušie ar mazuļiem, ziņo "Fox News".
Veicot sēdvietu izvēli, biļešu pircēji varēs redzēt vietas, kurās atradīsies bērni zem 2 gadu vecuma. Sēdvieta atzīmēta ar mazuļa sejas ikonu.
"Japan Airlines" savā mājaslapā atklāj, ka "ceļotāju, kuri ceļo kopā ar bērniem vecumā no 8 dienām līdz 2 gadiem, izvēlētās sēdvietas tiks apzīmētas ar bērna ikonu. Tas ļaus citiem pasažieriem zināt, ka blakus var sēdēt bērns." Tādējādi tie pasažieri, kuriem ir iebildumi pret mazuļa pārāk tuvu atrašanos, var izvēlēties sēdvietu, kas atrodas tālāk.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed ✈️ Tokyo (@dequinix) September 24, 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
Kompānija gan brīdina, ka ikona var arī neparādīties, piemēram, gadījumos, ja biļetes tiek iegādātas citā veidā, nevis caur kompānijas mājaslapu. Tāpat šis mazuļa apzīmējums var pazust, ja neilgi pirms lidojuma tiek mainīts lidaparāts.
Daudzi ceļotāji jau paspējuši aviokompānijas iniciatīvu uzslavēt, kamēr citi atgādina, ka mazuļus lidaparātā nomierināt nav nemaz tik vienkārši. "Kā 5 bērnu tēvs, kurš ir lidojis kopā ar mazuļiem, es varu apliecināt, ka esmu darījis visu, lai atturētu bērnus no raudāšanas. Tas ir grūti arī vecākiem. Un atcerieties - tā ir tikai viena diena. Jūs pārdzīvosiet savu lidojumu. Esiet mierīgi," raksta kāds.