Aviokompānija Japānā piedāvā risinājumu klientiem, kuriem apnikuši raudošie mazuļi lidmašīnā
foto: unsplash.com
Ilustratīvs foto.
Pasaulē

Aviokompānija Japānā piedāvā risinājumu klientiem, kuriem apnikuši raudošie mazuļi lidmašīnā

Jauns.lv

Japānas aviosabiedrība "Japan Airlines" sākusi piekopt praksi, kādu līdz šim nav piedāvājusi neviena cita kompānija. Klienti, iegādājoties biļetes un izvēloties sēdvietas, var redzēt, kuras vietas lidmašīnas salonā aizņēmuši pieaugušie ar mazuļiem, ziņo "Fox News".

Aviokompānija Japānā piedāvā risinājumu klientiem,...

Veicot sēdvietu izvēli, biļešu pircēji varēs redzēt vietas, kurās atradīsies bērni zem 2 gadu vecuma. Sēdvieta atzīmēta ar mazuļa sejas ikonu.

"Japan Airlines" savā mājaslapā atklāj, ka "ceļotāju, kuri ceļo kopā ar bērniem vecumā no 8 dienām līdz 2 gadiem, izvēlētās sēdvietas tiks apzīmētas ar bērna ikonu. Tas ļaus citiem pasažieriem zināt, ka blakus var sēdēt bērns." Tādējādi tie pasažieri, kuriem ir iebildumi pret mazuļa pārāk tuvu atrašanos, var izvēlēties sēdvietu, kas atrodas tālāk.

Kompānija gan brīdina, ka ikona var arī neparādīties, piemēram, gadījumos, ja biļetes tiek iegādātas citā veidā, nevis caur kompānijas mājaslapu. Tāpat šis mazuļa apzīmējums var pazust, ja neilgi pirms lidojuma tiek mainīts lidaparāts.

Daudzi ceļotāji jau paspējuši aviokompānijas iniciatīvu uzslavēt, kamēr citi atgādina, ka mazuļus lidaparātā nomierināt nav nemaz tik vienkārši. "Kā 5 bērnu tēvs, kurš ir lidojis kopā ar mazuļiem, es varu apliecināt, ka esmu darījis visu, lai atturētu bērnus no raudāšanas. Tas ir grūti arī vecākiem. Un atcerieties - tā ir tikai viena diena. Jūs pārdzīvosiet savu lidojumu. Esiet mierīgi," raksta kāds.