Pasaulē
2018. gada 19. jūlijā, 23:02
Modes zīmols "Burberry" pērn 32 miljonu vērtībā sadedzinājis savas preces
Britu luksusa modes zīmols "Burberry" pērn sadedzinājis produkciju 28,6 miljonu sterliņa mārciņu (32 miljoni eiro) vērtībā. Mērķis - zīmola aizsardzība, vēstī BBC.
Zīmīgi, ka pērn preču iznīcināšanas izmaksas bija par 6 procentiem augstākas nekā gadu iepriekš.
Preču iznīcināšanu populārie zīmoli nereti veic, lai atbrīvotos no neizpirktajiem apģērbiem un nepieļautu iespēju, ka kaut kas tiek nozagts un pārdots zem tirgus vērtības.
"Burberry" pārstāvji ziņo, ka preču dedzināšana notikusi apkārtējai videi drošā veidā.