foto: Shutterstock
Zemo cenu aviokompānija vīrietim ratiņkrēslā nepalīdz iekļūt lidmašīnā, viņš uzvelk sevi augšā pats
Ilustratīvs attēls
Pasaulē
2017. gada 29. jūnijs, 15:10

Zemo cenu aviokompānija vīrietim ratiņkrēslā nepalīdz iekļūt lidmašīnā, viņš uzvelk sevi augšā pats

Kasjauns.lv

Japāņu zemo cenu aviokompānija “Vanilla Air” atvainojusies pēc tam, kad cilvēks ratiņkrēslā bija spiests uzvilkt sevi pa 17 pakāpieniem līdz ieejai lidaparātā, jo apkalpe atteikusies palīdzēt, vēsta ārvalstu mediji.

44 gadus vecai pasažieris devies reisā ar Japānas zemo cenu aviokompāniju, kad atskārtis, ka aviosabiedrība nav nodrošinājusi iekļuvi lidaparātā cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. 

Vīrietis izkļuvis no ratiņkrēsla un burtiski uzvilcis sevi augšā pa 17 pakāpieniem līdz lidmašīnas ieejai. “Man vienkārši nācās to darīt, citādi es nespētu nokļūt galamērķī,” ārvalstu medijiem atklāja sašutušais pasažieris. 
“Es nekad nebiju domājis, ka kādam, kurš nespēj staigāt, varētu atteikt iekāpt lidmašīnā. Tas ir cilvēktiesību pārkāpums,” paziņoja vīrietis. 

44 gadus vecais pasažieris esot lidojis no vairāk nekā 200 lidostām, taču, šādu situāciju piedzīvojot pirmo reizi. 
Pēc tam, kad vīrietis iesniedzis sūdzību transporta ministrijā, aviokompānija atvainojās par sagādātajām neērtībām. 
Pēc šī incidenta “Vanilla Air” solījusi ieviest pasākumus, kas paredz vieglāku piekļuvi lidaparātam arī pasažieriem ar kustību traucējumiem, vēsta “The Independent”. 

Tēmas