Google atzīts par otru dārgāko zīmolu pasaulē, pirmais joprojām Wal-Mart
Google apsteidzis Coca-Cola, 500 pasaules dārgāko zīmolu sarakstā pakāpjoties no piektās uz otro vietu
Google ieņēmis otro vietu pasaules dārgāko zīmolu sarakstā The Global 500, kurā apsteidzis Coca-Cola, Microsoft un IBM. Bet par dārgāko zīmolu atzīts amerikāņu mazumtirdzniecības veikalu tīkls Wal-Mart.
Google zīmola vērtība novērtēta ar 36.1 miljardiem ASV dolāru. Pirmo vietu jau otro gadu pēc kārtas ieņem veikalu tīkls Wal-Mart, kura vērtība sasniedz 41.3 miljardus dolāru.
Līderu trijnieku noslēdz dzērienu ražotāja Coca-Cola zīmols, kura vērtība ir 34.8 miljardi dolāru. Pirmajā desmitniekā ierindojies arī IBM (4.vieta), Microsoft (5.vieta) un HP (9.vieta).
Gada laikā Google ir pakāpies no piektās vietas līdz otrajai, bet kompānijas vērtība pieaugusi par 23%.
500 pasaules dārgāko zīmolu sarakstu The Global 500 katru gadu sastāda britu konsultāciju kompānijas Brand Finance analītiķi.