Jauns nosaukums un pozitīvs skats uz nākotni: Smartpost Itella kļūst par SmartPosti
Ar mērķi kļūt par loģistikas līderi Baltijā, “Smartpost Itella” tagad ir “SmartPosti”. Tuvojoties Somijas mātes uzņēmumam “Posti” – modernam un starptautiskam loģistikas gigantam ar gandrīz 400 gadu pieredzi, ir pieņemts jauns zīmols, pievienojot “Smartpost” burtu “I”. Līdzšinējā nosaukuma “Itella” lietošana tiks pārtraukta visās Baltijas valstīs.
““Smartpost Itella” šobrīd ir viens no populārākajiem zīmoliem Igaunijā pēc Baltijas tirgus analīžu rezultātiem. Pēc zīmola maiņas mūsu mērķis ir nostiprināt zīmola pozīcijas Latvijā un Lietuvā, vienlaikus turpinot Igaunijā iesākto. Raitā ikdienas dzīve ir tas, kas liek mūsu klientiem izvēlēties “SmartPosti”. Mūsu darbības pamatā ir nodrošināt klientiem ērtu lietošanas pieredzi, un mūsu mērķis ir turpināt attīstīt to nākotnē,” saka Gediminas Mickus, vadītājs Baltijas valstīs.
Pastāvīga attīstība un ieguvums, kas ir daļa no kaut kā lielāka
Paredzams, ka e-komercijas pieaugums paliks tikai lielāks, tāpēc, lai neatpaliktu no izaugsmes un nodrošinātu klientiem vēl augstāku apkalpošanas līmeni, biznesa attīstība turpināsies.
“Mums jāraugās nākotnē un jānodrošina, ka esam gatavi attaisnot un pārsniegt mūsu klientu iecerēto, vienlaikus veidojot ilgtspējīgāku nākotni. Mēs nepārtraukti attīstāmies, piedāvājot progresīvus digitālos risinājumus, kas padara piegāžu pārvaldību un saņemšanu vieglu un pielāgojamu. Jaunais šķirošanas centrs Igaunijā, ar fokusu uz energoefektivitāti un gatavību elektroauto parkam, ir piemērs mūsu ieguldījumiem ilgtspējībā. Mēs varam izmantot visas “Posti Group” zināšanas digitālajā attīstībā un ilgtspējīgākas un vieglākas lietošanā loģistikas veidošanā arī Latvijā. Piemēram, sperot soļus ceļā uz transportēšanu bez fosilajām vielām," turpina Gediminas Mickus.
Jaunais šķirošanas centrs Igaunijā, kas tiks atvērts martā, nodrošinās mūsu klientiem vēl augstāku servisa līmeni un saglabās mūsu tirgus kvalitātes līdera pozīciju. Investējot aptuveni 14 miljonus eiro, tas būs lielākais no “Posti” šķirošanas centriem Baltijā, vairāk nekā divas reizes palielinot paku šķirošanas jaudu, salīdzinot ar pašreizējo.
“Strādājot kopā kā vienots Posti, mēs iegūstam lielāku auditoriju un piesaistām sabiedrības uzmanību. Piemērs tam bija noslēpumainais “I” burts, ko pagājušajā nedēļā latvieši varēja pamanīt – objekts atradās gan fiziski, gan virtuālajā vidē,” stāsta Gediminas Mickus.
Pārmaiņas ir daļa no lielākām zīmola izmaiņām
2024. gada rudenī “Transval” Somijā tika pārdēvēts par “Posti”, 2025. gada pavasarī Zviedrijā “Aditro Logistics” nosaukums tiks mainīts uz “Posti”, savukārt nosaukums “SmartPosti” tiks izmantots Baltijas valstīs. “Posti” mērķis ir augt kopā visā Ziemeļvalstu reģionā.
“Starptautiskā izaugsme ir viena no mūsu stratēģiskajām fokusa jomām. Mūsu aktivitāšu tālāka saskaņošana un darbība zem viena zīmola palīdzēs mums izveidot vēl spēcīgāku uzņēmumu, kas izmanto savas stiprās puses un ilgtspējīgu inovāciju potenciālu pāri robežām. Tādējādi mēs piedāvājam izaugsmes iespējas arī saviem klientiem,” secina “Posti” izpilddirektors Antti Jääskeläinens.