Kas ir mīlestība? Šos vārdus Latvijas iedzīvotāji šogad visbiežāk vaicājuši "Google"
Populārākais "Google" vaicājums Latvijā, kas sākas ar vārdiem "Kas ir...?", šogad bijis "Kas ir mīlestība?" Starp visbiežāk meklētajiem vaicājumiem ir arī "Kas ir zīme?", "Kas ir misiņš?", "Kas ir cildens?" un "Kas ir melanholija?"
Sabiedrība
2014. gada 16. decembris, 21:44

Kas ir mīlestība? Šos vārdus Latvijas iedzīvotāji šogad visbiežāk vaicājuši "Google"

Jauns.lv

Latvijas iedzīvotāji 2014.gadā visbiežāk "Google" meklējuši eiro kalkulatoru, savukārt vaicājumu, kas sākas ar vārdiem "Kas ir...?", topā pirmo vietu ieņem jautājums "Kas ir mīlestība?", liecina "Google" 14.gadskārtējais meklēšanas gada pārskats "Year in Search".

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

Šī gada populārākie meklējumi norāda uz Latvijas iedzīvotājiem svarīgu notikumu - eiro ieviešanu, kas pārliecinoši ieņem pirmo vietu Latvijas 2014.gada populārāko vaicājumu sarakstā.

Starp populārākajiem "Google" meklējumiem Latvijā šogad iekļuvuši arī "Aliexpress", "Delfi ziņas", "Fizruk" (meklējums veikts kirilicā) un "Sochi 2014".

Šī gada populārākais "Google" vaicājums Latvijā par kultūras un izklaides pasākumiem bijis "Staro Rīga 2014", kam seko "Novoja volna 2014" (kirilicā), "Muzeju nakts 2014" un "Erots 2014".

Populārākais "Google" vaicājums Latvijā, kas sākas ar vārdiem "Kas ir...?", šogad bijis "Kas ir mīlestība?". Starp visbiežāk meklētajiem vaicājumiem ir arī "Kas ir zīme?", "Kas ir misiņš?", "Kas ir cildens?" un "Kas ir melanholija?".

Populārākais "YouTube" mūzikas videoklips Latvijā 2014.gadā ir Keitijas Perijas "Dark Horse (Official) ft. Juicy J", kam seko Sia video dziesmai "Chandelier (Official Video)", "The Chainsmokers" "#SELFIE (Official Music Video)", "Calvin Harris" "Summer", Šakiras "Can't Remember to Forget You ft. Rihanna".

"Google" “Year in Search” 2014 apvieno cilvēkus, tēmas un vietas, kuras piesaistīja uzmanību šajā gadā, izpētot vairāk nekā triljonu meklēšanas vaicājumu, ko "Google" saņem katru gadu. Atskaite tiek gatavota 14.reizi, agrāk tā tika dēvēta par "zeitgeist" ("laikmeta garu" no vācu valodas). "Google" "Year in Search" rīkus nav iespējams izmantot atsevišķu lietotāju identificēšanai, jo tie balstās uz anonīmu, apkopotu uzskaiti, cik bieži noteikti meklēšanas vaicājumi parādās laika gaitā.

LETA/ Foto: All Over Press