Iedzīvotāji par kavētiem reisiem var pieprasīt kompensāciju
Ja vilciena pienākšana vai atiešana kavējas, vai reiss tiek atcelts, pasažieriem pie AS “Pasažieru vilciena” iespējams pieteikt zaudējumu kompensāciju, kas vēlāk tiks piedzīta no elektrovilcienu ražotāja “Škoda Vagonka”.
“Janvārī no iedzīvotājiem saņemti 53 pieprasījumi par kopējo summu 549,75 eiro saistībā ar kavējumiem jauno elektrovilcienu tehniskā stāvokļa dēļ,” norāda AS “Pasažieru vilciena” komunikācijas un mārketinga vadītāja Sigita Zviedre.
Visvairāk pieteikumu saņemti par taksometra, koplietošanas auto nomas un autobusu pakalpojumu izmantošanu. Kompensācijas pasažieriem izmaksā AS “Pasažieru vilciens”, šos zaudējumus piedzenot no elektrovilcienu ražotāja “Škoda Vagonka”.
“Svarīgākais tiešo zaudējumu atlīdzības saņemšanai ir saglabāt vilciena biļeti un citus dokumentus, kas pamato prasītās atlīdzības apjomu,” norāda Zviedre.
Tiešo zaudējumu atgūšanai pasažieris var rīkoties vairākos veidos – iesniegt pieteikumu klātienē “Vivi” klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā vai atstāt iesniegumu un nepieciešamos dokumentus kādā no “Vivi” kasēm, ja tās tajā brīdī ir atvērtas. Izdrukāta iesnieguma forma ir pieejama kasēs un “Vivi” klientu apkalpošanas centrā, to var lejupielādēt arī uzņēmuma tīmekļa vietnē, sadaļā “Pasažieru ievērībai – Pasažieru iesniegumu pieņemšana”. Pieteikumu var sūtīt arī pa pastu, tas jāadresē AS “Pasažieru vilciens” Pērses ielā 8, Rīgā, LV-1011.
Visus iesniegumus atbilstoši normatīvajiem aktiem un iekšējām procedūrām “Vivi” sola izvērtēt ne ilgāk kā 14 dienās.