Latvijas spožākie uzņēmēji un marketologi tiekas pārdošanas konferencē Grand Sales 2015
Konferenci apmeklēja gandrīz 50 dažādu uzņēmumu pārstāvji, to vidū – Latvijā vadošie ražotāji, komunikāciju pakalpojumu sniedzēji, tirdzniecības un mediju pārstāvji.

Latvijas spožākie uzņēmēji un marketologi tiekas pārdošanas konferencē Grand Sales 2015

Jauns.lv

23. oktobrī notika jau otrā pārdošanas konference Grand Sales 2015 – ar vēl dinamiskāku dienas ritmu un vairāk nozaru profesionāļiem nekā līdz šim.

Latvijas spožākie uzņēmēji un marketologi tiekas p...

Konferencē tika aplūkotas ar pārdošanu saistītas tēmas – sākot no Kā pārstāt baidīties no pārdošanas un Modes tendences klientu apkalpošanā un beidzot ar Finansējuma piesaistīšana attīstības projektiem 2016. gadā un Kā bez maksas kļūt par Nr. 1 Google meklētājā. Jau februārī notiks nākamā konference – Grand Sales 2016, kurā organizatori – Pārdošanas skola – sola vēl interesantāku programmu.

 „Tas, ko mēs mēģinām panākt atšķirībā no citām konferencēm, ir sapulcēt vairāk vadītāju, kuri ir eksperti savā jomā. Pārdošana ir ļoti plašs jēdziens. Pārdošanā iekļaujas kaut kas no mārketinga, kaut kas no IT, kā arī no medijiem, motivācijas un vadības. Mēs nevaram būt eksperti visās jomās, tāpēc esam savākuši, mūsuprāt, Latvijā interesantākos ekspertus konkrētās nozarēs un sapulcinājuši vienā konferencē. Arī apmeklētāji šeit ir dažādu līmeņu. Gan uzņēmumu vadītāji, gan pārdošanas direktori, gan pārdevēji,” par Pārdošanas skolas konferences Grand Sales 2015 būtību stāsta Pārdošanas skolas mārketinga vadītāja.

Neils Kalniņš, NK Konsultāciju birojs direktors

Lai arī Neils biznesā ir jau 13 gadus, par šo pārdošanas konferenci uzņēmējam ir savs viedoklis: „Man patīk tas, ka tā tiek pasniegta pietiekami interesantā, atraktīvā un pat brīžiem agresīvā veidā, tā teikt – latviešiem nepierastā veidā. Īpaši vērtīgi, ka, lai no latvieša uztaisītu labu pārdevēju, ir nepieciešams milzīgs darbs un ieguldījums. Latvietis ir tāds pieticīgs, kautrīgs un nav gatavs izvirzīties par līderi. Ir ļoti vājš pārliecinātājs par savu taisnību, savu produktu. Šī konference daudziem klātesošajiem dod stimulu, norāda uz tipiskākajām pārdevēju kļūdām un sniedz praktiskus, tiešus risinājumus.”

 „Mani patīkami pārsteidza, ka visas šīs konferences tēmas pašlaik ir aktuālas pārdošanā iesaistītiem cilvēkiem. Patīk Pārdošanas skolas dibinātāja Jāņa Viegliņa pieeja pārdošanas tēmai. Viņa klātbūtne, sniegtās zināšanas un runas spējas izkrāšņoja šo pasākumu. Man patika, ka šī konference atšķīrās no daudzām citām, kurās esmu bijis, ar īpašo pieeju un tēmu aktualitāti par pārdošanu.”

 „Ļoti patīk, kā konferences vada Jānis Viegliņš. Viņš ir meistars savā jomā. Viņš spēj noturēt gan cilvēku uzmanību, gan kopējo konferences apmeklētāju tonusu visas konferences garumā. Nebijis lādiņš, jauni kontakti, pārdomas par jomu, kurā darbojamies. Lieliski,” teic Grand Sales 2015 apmeklētāja Natalija Vaščenkova.

 „Vienmēr interesantāk ir dzirdēt kāda nozares speciālista viedokli klātienē. Tas šķiet pārliecinošāk, interesantāk. Iedvesmojošāk ir dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas ar to nodarbojas un savā jomā ir veiksminieki. Jau tagad pēc konferences es esmu ieguvusi motivāciju, ticību saviem spēkiem.”

Grand Sales 2015 ir īpašā vizītkaršu un bukletu izkārtne, kur ikviens konferences apmeklētājs varēja iegūt sev interesējošus kontaktus.
Grand Sales 2015 ir īpašā vizītkaršu un bukletu izkārtne, kur ikviens konferences apmeklētājs varēja iegūt sev interesējošus kontaktus.

Karlīna Timofejeva/ Foto: Mārtiņš Ziders