foto: REUTERS/SCANPIX
Ministrija atklājusi zvanu centru, kur cilvēki var interesēties par gaidāmo teritoriālo reformu
Novadu ziņas
2019. gada 22. jūlijs, 18:57

Ministrija atklājusi zvanu centru, kur cilvēki var interesēties par gaidāmo teritoriālo reformu

Jauns.lv / LETA

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) izveidotais zvanu centrs šodien līdz plkst.16 saņēmis 23 jautājumus saistībā ar ministrijas īstenoto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo reformu.

Biežāk tika uzdoti jautājumi par to, kas mainīsies pēc reformas un par reformas būtību. Piemēram, saņemti jautājumi par deklarēšanas procesiem pēc reformas, adrešu maiņām, pagasta pārstāvniecības iespējām, jaunā novada izveides kritērijiem, reformas ietaupījumiem un to izlietojumu. Tāpat ministrijā norādīja, ka zvanu laikā izteikti arī vairāki komentāri par reformas atbalstīšanu.

Darbu sācis VARAM izveidotais zvanu centrs, kur iedzīvotāji, zvanot pa tālruni 68 806 999, var noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem saistībā ar ministrijas īstenoto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo reformu.

Rīt, 23.jūlijā, no plkst.9 līdz 9.45 uz interesentu jautājumiem zvanu centrā atbildēs arī vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce (AP).

Telefoniski konsultācijas iedzīvotājiem tiek sniegtas darba dienās no plkst.9 līdz 17. Iedzīvotājiem ir iespēja arī operatoriem atstāt savu kontaktinformāciju, lai saņemtu atbildi uz e-pasta adresi. Jautājumus un priekšlikumus ministrijai ir iespējams iesūtīt arī rakstiski uz e-pastu "reforma@varam.gov.lv".

Izplatītajā preses paziņojumā ministrs norādījis, ka komunikācija ir svarīga, lai īstenotu pašvaldību reformu. Attiecīgi ministrijai ir svarīgi komunicēt abos virzienos - gan apzināt visus viedokļus, gan sniegt sabiedrībai pēc iespējas vairāk informācijas. Pūce arī uzsvēra, ka 2.augustā Daugavpilī noslēgsies oficiālās konsultācijas ar pašvaldību deputātiem un sāksies tikšanās ar Latvijas iedzīvotājiem, kas ilgs līdz pat nākamā gada pavasarim.

Pūce pauda pārliecību, ka zvanu centrs sniegs būtisku papildus informāciju un no pirmavotiem palīdzēs identificēt specifiskus lokālo problēmu jautājumus katrā reģionā, tādejādi līdz ar ekspertu pētījumos gūto informāciju palīdzot gan sagatavoties sarunām ar iedzīvotājiem, gan pilnveidot ministrijas izstrādāto reformas piedāvājumu.