Liepājas izglītības iestādēs investēti vairāk nekā 10 miljoni eiro; vairākās skolās remontdarbi ieilguši
Liepājas izglītības iestādes ir gatavas atkal uzņemt skolēnus jaunajā mācību gadā, neskatoties uz to, ka vairākās skolās remonti turpināsies arī mācību gada sākumā. Kopumā izglītības iestāžu attīstībā investēti vairāk nekā 10 miljoni eiro, intervijā "Rietumu Radio" ceturtdien paziņoja Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks.
"Skolas piedzīvo vēl nepieredzētas pārvērtības. Investīcijas pārsniedz 10 miljonus eiro, kas Liepājas vēsturē ir nebijusi summa, ko izdevies piesaistīt no ES struktūrfondiem," stāstīja politiķis un piebilda, ka ieguldījumi veikti arī pirmsskolas izglītības iestādēs. Šovasar paralēli par pašvaldības līdzekļiem remontētas četras pirmsskolas vecuma izglītības iestādes - "Gailītis", "Kāpēcītis", "Rūķītis" un "Delfīns".
Uz Liepājas skolām pēc provizoriskiem datiem šogad dosies 8500 bērni, kas ir nedaudz vairāk nekā pērn. Par nepilnu simtu pieaudzis pirmklasnieku skaits - šogad pirmo reizi uz skolu dosies vairāk nekā 750 pirmklasnieki. Uldis Sesks pauda, ka turpinās skolu remontdarbu aktīvā fāze, kas daudzviet tuvojas noslēgumam.
"Skola tiek remontētas, dažviet darbi jau sliecas uz beigām. Piemēram, Liepājas Raiņa 6. vidusskolā jau pamatremontdarbi ir pabeigti. Vēl notiek pārbūves darbi sporta laukumā, kur taps visai labs un vērienīgs stadions, kas būs izmantojams ne vien skolas, bet arī sportistu vajadzībām. Tāpat 2.vidusskolas remontdarbi iet uz beigām, tie tiks noslēgti gada beigās. Arī 5., 10. un 12. vidusskolās darbi turpinās," skaidroja Sesks.
Viņš norādīja, ka, neskaitot darbus, kas jau rit, uzsākti arī jaunu projektu projektēšanas darbi. "Projektēšanas darbi ir uzsākti četrām Liepājas izglītības iestādēm - 3. pamatskolā, 7. un 8. vidusskolā, kā arī 15. vidusskolā."
Sesks pauda, ka darbu laikā zināmas neērtības ir radušās, īpaši skolās, kurās mācību norise tiek pārcelta uz citu skolu telpām, bet būvdarbi tiek veikti, lai "mūsu jaunieši augtu un attīstītos ērtā, drošā, modernā un patīkamā vidē". "Tas, protams, uzliek zināmu atbildību arī pedagogiem - celt izglītības kvalitāte kopā ar vides kvalitātes celšanos," piebilda Sesks.