foto: LETA
Remonti Rīgas ielās nebeigsies - jau tūlīt vērienīgi būvdarbi būs Merķeļa ielā
Strādnieki Merķeļa ielā.
Sabiedrība
2018. gada 31. marts, 06:30

Remonti Rīgas ielās nebeigsies - jau tūlīt vērienīgi būvdarbi būs Merķeļa ielā

Jauns.lv

Rīgā šogad plānots atjaunot Krasta ielu, Deglava un Brasas tiltus, Brīvības ielas posmu no Bruņinieku ielas līdz Gaisa tiltam, Merķeļa ielu un Kalpaka bulvāri.

Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Emīls Jakrins stāsta, ka tuvāko gadu laikā plānota Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas pirmā un otrā kārta, izbūvējot estakādes uz Lucavsalu un Zaķusalu.

Lucavsalā iecerēts ieguldīt kā atpūtas teritorijā – izbūvējot Lucavsalas ielu, būs iespējams piekļūt atpūtas vietām un pludmalei. Salu tilta rekonstrukcijas otrā kārta paredz pārbūvēt estakādi pār Bieķengrāvi. Iecerēts pārbūvēt arī satiksmes pārvadu pār Krasta ielu, tiltu pār Bieķengrāvi (augšteces pusē) un satiksmes pārvadu Lucavsalā.

Starp lielākajiem infrastruktūras projektiem Rīgā ir arī Austrumu maģistrāles, Ieriķu–Vietlavas posma izbūve, kuras projektēšana ir fināla stadijā. Tādējādi tiks nodrošināta četru joslu satiksmes kustība, sakārtoti pieslēgumi pieguļošajām maģistrālēm, izbūvēti tuneļi.

Mērķis ir izbūvēt trūkstošo 2,5 kilometru Austrumu maģistrāles posmu, kas to savienos ar jau izbūvētajiem posmiem, Daugavas labajā pusē nodrošinot ziemeļu–dienvidu virziena tranzīta plūsmas un pieslēgumu ostai.

Vēl viens projekts ir Austrumu maģistrāles satiksmes pārvads pāri dzelzceļa līnijai Rīga–Skulte, kas izmaksās apmēram 40 miljonus eiro. Tas dos iespēju novērst sastrēgumus uz Sarkandaugavas pārbrauktuves, rekonstruēt Tvaika ielu, turklāt Sarkandaugava iegūs jaunu teritoriju ar labiekārtotām nomalēm, zālienu, koku stādījumiem, kur pastaigāties kājām.
Visbeidzot plānots izbūvēt trūkstošo Jāņa Čakstes ielas posmu 5,2 kilometru garumā, savienojot Dienvidu tiltu Daugavas kreisajā krastā ar Vienības gatvi. Līdz šā gada beigām taps tehniskais projekts, būvdarbus plānots īstenot līdz 2020. gadam.