2009. gada 5. marts, 19:59

"Reklāmas rīmu nakts" programmā šogad demonstrēs tematiskās programmas un klipus ar slavenību piedalīšanos

Jauns.lv

Rīga, 5.marts, LETA. "Reklāmas rīmu naktī", kas 17.aprīlī notiks Rīgas Kongresu namā, šogad tiks demonstrētas tematiskās programmas un klipi ar slavenību piedalīšanos, aģentūru LETA informēja "Untitled Unlimited" reklāmas menedžeris Arturs Orenits.

Pasaules smieklīgāko, interesantāko un neparastāko reklāmu skates pirmajā daļā šoreiz tiks demonstrētas festivāla "Satcar" labākās filmas, labākās Polijas reklāmas, "United Nations Development Programme" (UNDP) reklāmas filmu panorāma un UNDP reklāmas kampaņa Vima Vendera režijā.

Īpaša uzmanība tiks veltīta atsevišķām valstīm un īpašiem vārdiem reklāmas pasaulē.

Kolekcijas otrajā daļā tiks iekļautas dažādas programmas - aizraujošākās futbola reklāmas no visas pasaules, Krievija un krievi starptautiskajā reklāmā, kā arī Mišela Gondrī panorāma - reklāmas kino māksla un īpaša kolekcijas programma par Parīzi reklāmās.

Savukārt kolekcijas trešajā daļā skatītāji redzēs Meksikas "Palacio de Hierro" reklāmas, labākās Krievijas reklāmas, Honkongas reklāmu panorāmu, "OPTIC 2000" reklāmas ar slaveno franču dziedātāju Džoniju Halideju, kā arī unikālu režisora Anga Lī īsfilmu par BMW. Kolekcijas noslēdzošajā daļā būs visseksīgāko reklāmu programma.

Programma sola arī satikšanos ar slavenībām - kolekcijas pirmajā daļā iekļauts klips ar grupas "Spice Girls" dalībnieču piedalīšanos. Kolekcijas otrajā daļā iekļauts īpašs futbolam veltīts reklāmu bloks, kurā būs redzams Deivids Bekhems, Ēriks Kantonā, Ronaldo un Zinadins Zidans. Kolekcijā iekļauts arī klips ar Nikolā Sarkozī sievas Karlas Bruni piedalīšanos, "Lancia Musa" reklāma un Japānā 2004.gadā radītais "Toyota Alphard" klips ar Žana Reno piedalīšanos.

Kolekcijas klipu krājumā būs redzams arī Krievijas eksprezidents Mihails Gorbačovs, kurš mielosies ar picu "Pizza Hut", un Džordžs Klūnijs, kurš šoreiz reklamēs kafiju "Nespresso".

Šogad uz Rīgu tiks vesta kolekcija, kurā pārsvarā būs pēdējās desmitgades reklāmas klipi, kā arī daži neparasti reklāmas rullīši no pagājušā gadsimta 70. un 80.gadiem. Programmas garums sasniegs piecas stundas, 25 minūtes un 33 sekundes.

Jau ziņots, ka "Reklāmas rīmu nakts" ir pasākums, kurā tiek demonstrētas neparastas reklāmas no visas pasaules. Šo pasākumu 1981.gadā izveidoja Žans Marī Bursiko. Kopš pirmsākumiem "Reklāmas rīmu nakts" ikgadēji notiek ne tikai Francijā, bet arī regulāri viesojas gandrīz 160 pasaules pilsētās 47 valstīs, tai skaitā Krievijā, Japānā, Latvijā, Ķīnā, Meksikā, Madagaskarā un pat Irākā.

Biļetes iepriekšpārdošanā uz "Reklāmas rīmu nakti" var iegādāties "Biļešu servisa" kasēs.