Premjera birojs par labu kvalitātei izvēlas dārgākās telefonsarunas
Sabiedrība

Premjera birojs par labu kvalitātei izvēlas dārgākās telefonsarunas

Jauns.lv

Valsts kanceleja atgriezusies pie LMT pakalpojumiem. „Tele2” tiek pārmesta slikta kvalitāte, kaut tā piedāvātā cena bijusi ievērojami lētāka nekā konkurentiem.

Premjera birojs par labu kvalitātei izvēlas dārgāk...

Kaut Tele 2 pakalpojumi ir lētāki, Valsts kanceleja gatava no tiem atteikties...
Kaut Tele 2 pakalpojumi ir lētāki, Valsts kanceleja gatava no tiem atteikties...

Līdz tam mobilo sakaru pakalpojumus Valsts kancelejai nodrošināja LMT par daudz ievērojamāku summu. Pērn šim nolūkam iztērēti 28 125 lati (ieskaitot PVN), šogad līdz 1. septembrim — 14 869 lati. Salīdzinājumam ar „Tele2” — 36 reizes dārgāks piedāvājums, pārrēķinot uz gadu!

Tomēr premjera birojs, kā jau vēstīts, atgriezies pie LMT. „Biroja darbinieki praksē sastapās ar sakaru pakalpojumu pasliktināšanos. Tā kā jaunā operatora tīkla darbības traucējumi, tehniskās problēmas un zemā pakalpojuma kvalitāte ļoti būtiski traucēja Ministru prezidenta un biroja normālu darbu un grāva reputāciju ārvalstu amatpersonu acīs, pēc MP biroja pieprasījuma biroja telefoniem tika atjaunotas līguma attiecības ar LMT,” informē Freidenfelds.

„Varu minēt nepatīkamas un pat kuriozas situācijas. Piemēram, īsziņa pienāca ar divu dienu nokavēšanos. Pati kopš 1995. gada esmu LMT kliente, kam kvalitāte ir daudz labāka,” kasjauns.lv pastāstīja premjera preses sekretāre Līga Krapāne.

Valsts kancelejas darbinieki šonedēļ tiksies ar „Tele2” pārstāvjiem, lai risinātu tehniskās un finansiālās problēmas. Ja neizdosies rast risinājumu, Valsts kanceleja izvērtēs iespēju pārskatīt līgumu ar „Tele2”.

Māris Puķītis