„Statoil” servisā traumē Ivara Godmaņa mazdēlu
Sabiedrība

„Statoil” servisā traumē Ivara Godmaņa mazdēlu

Jauns.lv

Bijušā premjera Ivara Godmaņa dēla Edgara automašīnu apskādēja un dēlu pamatīgi sabiedēja „Statoil” automazgātuvē. Tagad Godmanis juniors cenšas dabūt kompensāciju.

„Statoil” servisā traumē Ivara Godmaņa mazdēlu...

­

4. jūlija vakarā „Statoil” automazgātuvē Rīgā, Eksporta ielā notika negadījums ar bijušā premjera Ivara Godmaņa dēla Edgara auto „Land Cruiser”.

Kasjauns.lv kļuvis zināms, ka Edgars Godmanis 4. jūlijā ap pulksten 22.30 iebrauca „Statoil” automazgātuvē. Bez paša šofera mašīnā vēl atradās viņa sieva un mazgadīgais bērns. Žāvēšanas procesā nenostrādāja drošības sistēma un žāvēšanas iekārtas burtiski pastūma mašīnu uz priekšu un izspieda automašīnas aizmugurējo stiklu. No neoficiāliem avotiem kasjauns.lv uzzināja, ka bija sabojājies servisa relejs, kā rezultātā automazgātuvē nenostrādāja drošības sistēma.

Šonedēļ Edgars Godmanis vērsās ar prasību pret „Statoil”. Viņš vēlas, lai ne tikai tiktu novērsta materiālā skāde, bet arī kompensēts morālais kaitējums. Pats Edgars Godmanis un viņa sieva teic, ka negadījumu jau spēj pārdzīvot, bet tā ir radījusi psiholoģisku traumu bērnam, kurā jau pirms iebraukšanas automazgātuvē esot baidījies. Kad noticis negadījums, viņš esot neizsakāmi pārbijies.

Unikāls negadījums ar Godmaņa auto

„Statoil Latvija” Komunikācijas vadītājs Artūrs Eglītis kasjauns.lv informēja, ka negadījums automazgātuvē 4. jūlija vakarā esot bijis unikāls, tāds noticis pirmo reizi. Uzņēmuma tomēr nav izdevies vienoties par kompensācijas apmēriem. Eglītis raksta:

„4.jūlija vakarā degvielas uzpildes stacijā Eksporta ielā, brīdī, kad automašīnas mazgāšanas process bija beidzies un jau notika automašīnas žāvēšana, īslaicīgi nenostrādāja automazgātavas žāvēšanas iekārtas drošības sistēmas posmi un automašīnai daļēji tika izspiests aizmugurējais stikls. Mašīnā tobrīd atradās autovadītājs ar sievu un viņu dēls. Pēc klientu teiktā, viņu dēls automazgātavā izbijies.

Klientam esam atvainojušies par notikušo, un gādāsim par to, lai tiktu segti izdevumus, kas saistīti ar šo negadījumu. Tāpat, ņemot vērā klientu izrādītās bažas un rūpējoties par autovadītāja dēla pašsajūtu, aicinājām klientam konsultēties ar kompetentiem ārstiem, protams, apņemoties kompensēt ar to saistītas izmaksas.

Diemžēl ar klientu sarunu ceļā nevienojāmies par situācijas risinājumu, taču vēlreiz uzsveram, ka savas atbildības ietvaros esam gatavi segt ar negadījumu saistītos un pamatotos izdevumus.

Jāuzsver, ka šāda tehniska kļūme, kad īslaicīgi nenostrādāja divas no četrām žāvētāja drošības sistēmām, notika pirmo reizi  un pašreiz veicam rūpīgu analīzi, lai noskaidrotu notikušā iemeslus, to skaitā arī esam pieprasījuši informāciju no iekārtu apkalpojošās servisa kompānijas un iekārtas ražotājiem.

Automazgātava Eksporta ielā pēc negadījuma tika nekavējoties slēgta, veikti visi nepieciešamie labojumi un tagad ir nevainojamā tehniskā stāvoklī. Pārbaudes regulāri tiek veiktas arī visās pārējās „Statoil” automazgātavās un nevienā nav konstatēti jebkādi tehniski traucējumi.

Tāpat esam klientus aicinājuši apsvērt -  vai apmeklēt automātisko automazgātavu, ja mašīnā atrodas, piemēram, mazi bērni un mājdzīvnieki, kuriem ūdens un gaisa augstspiediena strūklu radītais troksnis pats par sevi jau var raisīt nepatīkamas emocijas.”

Elmārs Barkāns

­

Tēmas