Latvija kļūst par ārzemju firmu reklāmas laukumu
Sabiedrība
2010. gada 22. jūlijs, 09:38

Latvija kļūst par ārzemju firmu reklāmas laukumu

Jauns.lv

Ārzemju multinacionālās kompānijas Latviju izvēlas par savu produktu reklāmas laukumu. Latvijas daba un romantiskā atmosfēra te atļauj uzņemt perfektus reklāmas rullīšus. Nupat kā Latvijā savu reklāmsižetu uzņēma itāļi.

Aizpagājušajās brīvdienās par uzņemšanas laukumu pārvērtās Sēmes pagasts Tukuma novadā, raksta laikraksts „Neatkarīgās Tukuma Ziņas”. Reklāmas sižets – puisis ar velosipēdu brauc pa rudzu lauku uz govju ganībām un iebrauc skaistā dārzā (tas gan filmēts Līgatnē) un satiek skaistu meiteni. Par abu jauniešu kopējās laimes piepildījumu kļūst gardās itāļu kraukšķīgās maizītes „crisp” notiešāsana. Šo reklāmu itāļu maizīšu ražotāji uzņem Skandināvijas tirgum, lai ar ziemeļeiropiešus pieradinātu pie Itālijas miltu izstrādājumiem.

Reklāmu uzņemšanas vietu meklēšanai Latvijā pat strādā algoti cilvēki. Piemēram, Latvijas filmu studijas „Angels produktion” ir darbinieks, kura pienākumos ir braukāt pa Latviju un meklēt skaista vietas, kuras pēc tam piedāvāt ārzemju filmēšanas grupām. Sēmi gan esot atradis pats itāļu režisors. Viņš skaisto Sēmes apkārtni ieraudzījis pa automašīnas logu, apbraukājot Latviju, un pēkšņi šoferim noteicis: „Bremzē!”

Kas jauns.lv jau rakstīja, ka pirms dažām nedēļām Rundāles pili par savu reklāmas laukumu izvēlējās franču minerālūdens „Perrier”. Reklāmas erotiskajā klipā filmējās mūziķa Merilina Mensona bijusī sieva, striptīzdejotāja Dita fon Tīza.

Reklāmas gardēžu sajūsmu pirms pāris gadiem izraisīja arī modes nama „Gucci” jaunā parfīma „Flora by Gucci” reklāma. Tajā kviešu laukā netālu no Rīgas meitene saulrieta fonā reklamēja jauno smaržu.

„Gucci” Latvijā uzņēmusi reklāmu:

Lūk, ko Dita fon Tīza darīja Rundāles pilī:
Elmārs Barkāns/Foto: Julita, Atis Kluši (daba.dziedava.lv)