Latvijas "Facebook" lapai kopš janvāra beigām pieteikušies 22 350 sekotāji
Kopš "If you like Latvia, Latvia likes you" lapas darbības sākuma sociālajā tīklā "Facebook" šā gada 27.janvārī tai pieteikušies 22 350 sekotāji, ik nedēļu lapā publicētās ziņas sasniedz aptuveni 71 000 "Facebook" lietotāju, informēja Ārlietu ministrijā (ĀM).
"Viens no svarīgākajiem diplomātu uzdevumiem vienmēr ir bijusi komunikācija, un mūsu laiks dod tik daudz jaunu iespēju, kā to labāk izdarīt. Mēs, diplomāti, darīsim visu iespējamo, lai tās iespējas, ko nodrošinās Latvijas oficiālā "Facebook" lapa, katram būtu sasniedzamas un lai cilvēki pasaulē zinātu, ka Latvija ir zeme ar dinamisku attīstību," Latvijas oficiālās "Facebook" lapas atvēršanas pasākumā Rīgas Mākslas telpā uzsvēra ĀM valsts sekretārs Andris Teikmanis.
Pasākumā dalībniekus uzrunāja Latvijas Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V), Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone, LMT prezidents Juris Binde, reklāmas aģentūras "Leo Burnett Riga" direktors Ansis Egle. Klātesošie tika informēti par "If you like Latvia, Latvia likes you" nozīmi Latvijas atpazīstamības veicināšanā un tēla veidošanā, iepazīstinot ar nākotnes mērķiem.
Pasākuma laikā tika ienests svaigi cepts maizes klaips, kura pagatavošanā ar "Like" pogas spiešanu iesaistījās 63 063 "Facebook" lietotāji no 83 valstīm visā pasaulē. Šo akciju atbalstījušas arī vairākas Latvijas pārstāvniecības ārvalstīs, iesaistoties maizes klaipu nodošanas akcijā, tādejādi ceļot mūsu valsts starptautisko atpazīstamību atraktīvā un radošā veidā.
Šobrīd valstij veidotā lapa ir trešā populārākā Latvijā veidotā mājaslapa sociālajā tīklā "Facebook". Lapas mērķis ir Latvijas kā inovatīvas, radošas un mūsdienīgas valsts tēla veidošana starptautiskajā arēnā, izmantojot pasaulē lielāko sociālo tīklu.
LETA/Foto: Edijs Pālens/LETA