Runā Rīga

„Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros ir nopērkamas e-talonu kolekcijas mapes

Jauns.lv

„Rīgas satiksme” ir sagatavojusi dzelteno e talonu kolekcijas mapes, kuras no šodienas ikviens interesents var iegādāties jebkurā „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrā.

„Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros ir ...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas pašvaldības akciju sabiedrības „Rīgas satiksme” preses sekretārs Viktors Zaķis, kopš 2009.gada pavasara Rīgas pilsētas sabiedriskajā transportā lieto elektronisko norēķinu sistēmu – e-talonu. Pasažieri braucienam var izvēlēties vienu no diviem zilajiem e taloniem, vai arī dzelteno, kas ir vispopulārākais. Lai brauciens būtu krāsaināks, dzeltenā e talona noformējums mainās divas reizes gadā – uz tā ir vai nu Rīgas foto vai bērna zīmējums. Līdz 2011.gada nogalei apgrozībā ir bijuši pieci dzeltenā e talona veidi, kuri tagad ir apkopoti vienā suvenīru mapē.

Mapē pieejamos e talonus klientu apkalpošanas centros iespējams papildināt ar jebkuru biļeti, kas paredzēta ielādei dzeltenajā e-talonā – vienu, divu, četru, piecu, desmit, 20 braucienu biļete, grupu biļete divām un trim personām, kā arī 24 stundu biļete, trīs dienu biļete un vairāku veidu piecu dienu biļete. Tāpat kā jebkuru e talonu, arī šos iespējams izmantot brauciena reģistrēšanai. E-talonā ielādētās biļetes jāizlieto 12 mēnešu laikā no to iegādes.

Tradīciju reizi gadā uz e talona izvietot bērnu zīmējumus „Rīgas satiksme” iedibināja 2010.gadā, kad par labāko zīmējumu interneta mājas lapas apmeklētāji atzina Vinetas Siliņas zīmēto zemās grīdas tramvaju, savukārt 2011.gadā ar pārliecinošu balsu vairākumu internetā veiktā aptaujā par labāko tika atzīts Kristofera zīmētais tramvajs.

81% „Rīgas satiksmes” interneta aptaujas respondentu atzīst, ka viņiem patīk e taloni ar Rīgas fotoattēlu vai bērnu zīmējumu. Tikai 5% aptaujas dalībnieku par piemērotāko atzīst e talonu ar logo, savukārt 14% respondentu uzskata, ka dizainam nav nozīmes.

Atgādinām, ka „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri atrodas Spīķeru ielā 1, Prāgas ielā 1, Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b. Darbalaiks ir darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00. Klientu apkalpošanas centrs Spīķeru ielā 1 strādā arī svētdienās un svētku dienās no plkst. 10:00 līdz 16:00.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

Kasjauns.lv

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību