Runā Rīga

Iedzīvotāji ir apmierināti ar „Rīgas satiksmes” darba kvalitāti

Jauns.lv

Sabiedriskās domas aptaujas dati liecina, ka vairākums galvaspilsētas iedzīvotāju ir apmierināti ar pašvaldības uzņēmuma „Rīgas satiksme” darba kvalitāti.

Iedzīvotāji ir apmierināti ar „Rīgas satiksmes” da...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, pozitīvi uzņēmuma darbu vērtē 82% rīdzinieku, liecina Tirgus un sabiedrisko domas pētījumu centra SKDS veiktā aptaujas dati.

Pilnīgi apmierināti ar sabiedriskā transporta uzņēmuma darbu ir 23% pilsētnieku, bet drīzāk apmierināti ir 58,5% aptaujāto. „Rīgas satiksmes” darba kvalitāti negatīvi vērtē tikai 13% respondentu.

„Rīgas satiksme”  nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus galvaspilsētā:  tramvaju satiksmi (267 tramvaji, 9 tramvaju maršruti), trolejbusu satiksmi (354 trolejbusi, 19 trolejbusu maršruti), autobusu satiksmi (476 autobusi, 53 autobusu maršruti) un apkalpo 4860 pašvaldības autostāvvietas.

Pagājušajā gadā uzņēmums sabiedriskajā transportā  pārvadāja 140 447 176 pasažierus, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. 2012. gada pirmajos sešos mēnešos „Rīgas satiksme” pārvadājusi 70 045 415 pasažierus.

Kasjauns.lv

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību